Anleitungs-Handbuch

Polish translation: podr─Öcznik u┼╝ytkownika

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anleitungs-Handbuch
Polish translation:podr─Öcznik u┼╝ytkownika
Entered by: ARak

11:55 Dec 5, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Anleitungs-Handbuch
Dieses Anleitungs-Handbuch enthaelt Informationstexte und Hinweise, die beachtet werden muessen, um um ein sicheres Funktionieren des Geraetes zu gewaehrleisten
ARak
Instrukcja
Explanation:
Ja bym się tam nie rozdrabiał i napisał po prostu instrukcja... Ew. Instrukcja użytkowania / obsługi itp.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2003-12-05 12:09:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ale z drugiej strony mo┼╝na by┼éoby si─Ö pokusi─ç o podr─Öcznik. Tylko tak naprawd─Ö to bardzo zale┼╝y od formy tego czego┼Ť... Podr─Öcznik obs┼éugi...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2003-12-05 12:29:39 GMT)
--------------------------------------------------

A mo┼╝e \"Podr─Öcznik u┼╝ytkownika\" - tak po namy┼Ťle chyba mi si─Ö to najbardziej podoba, bo mo┼╝e zawiera─ç w sobie wszystko: instrukcj─Ö obs┼éugi, konserwacji, napraw etc. A jak nie b─Ödzie zawiera┼é kt├│rgo┼Ť z tych element├│w to nadal b─Ödzie podr─Öcznikiem u┼╝ytkownika... :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dzi─Ökuj─Ö :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Podr─Öcznik u┼╝ytkownika
Witold Raczynski
5Instrukcja
SATRO


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Instrukcja


Explanation:
Ja bym się tam nie rozdrabiał i napisał po prostu instrukcja... Ew. Instrukcja użytkowania / obsługi itp.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2003-12-05 12:09:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ale z drugiej strony mo┼╝na by┼éoby si─Ö pokusi─ç o podr─Öcznik. Tylko tak naprawd─Ö to bardzo zale┼╝y od formy tego czego┼Ť... Podr─Öcznik obs┼éugi...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2003-12-05 12:29:39 GMT)
--------------------------------------------------

A mo┼╝e \"Podr─Öcznik u┼╝ytkownika\" - tak po namy┼Ťle chyba mi si─Ö to najbardziej podoba, bo mo┼╝e zawiera─ç w sobie wszystko: instrukcj─Ö obs┼éugi, konserwacji, napraw etc. A jak nie b─Ödzie zawiera┼é kt├│rgo┼Ť z tych element├│w to nadal b─Ödzie podr─Öcznikiem u┼╝ytkownika... :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3361
Grading comment
Dzi─Ökuj─Ö :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Podr─Öcznik u┼╝ytkownika


Explanation:
Je┼Ťli to jest jaka┼Ť wi─Öksza pozycja, okre┼Ťlenie tylko "instrukcja" mo┼╝e by─ç za ma┼ée. Tak jest np przy komputerach lub syntezatorach. Ale jest to oczywi┼Ťcie kwestia pewnej dowolno┼Ťci, zwi─ůzana z urz─ůdzeniem, kt├│rego dotyczy, oraz obj─Öto┼Ťci─ů samej instrukcji.
pozdrawiam

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
2 days 3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search