Gewichtung des Sichttests

Polish translation: znaczenie, waga, prestiz

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gewichtung des Sichttests
Polish translation:znaczenie, waga, prestiz

05:31 Apr 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Telecom(munications)
German term or phrase: Gewichtung des Sichttests
Gewichtung to termin statystyczny. Jednak nie moge odnaleŸæ polskiego odpowiednika. Z góry dziêkujê za pomoc.
trans lator
znaczenie, waga, prestiz
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dziekuje uprzejmie za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1waga
Andrzej Lejman
3znaczenie, waga, prestiz
Radson


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znaczenie, waga, prestiz


Explanation:
propozycja

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje uprzejmie za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to dosyæ œcis³e pojêcie, na pewno nie presti¿
41 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
waga


Explanation:
Jeżeli na ocenę testową składa się wiele elementów, każdemu z nich przypisuje się wagę procentową, czyli udział w ocenie końcowej. W ten sposób można kształtować wyniki testów: jeżeli najwyższą wagę przyznamy np. cenie, zwycięży urządzenie najtańsze, jeżeli funkcjonalności - najbardziej zaawansowane etc.
Często można spotkać w testach w czasopismach komputerowych, w testach samochodów i w ogłoszeniach przetargowych.
W badaniach ankietowych można w ten sposób korygować nad- lub niedoreprezentację określonych grup respondentów, etc.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
31 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search