Ziehlwahltasten

Polish translation: przyciski definiowalne

12:51 Apr 30, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Telecommunication hardware
German term or phrase: Ziehlwahltasten
Ziehlwahltasten am Telefon.
Leider alles was ich habe. Das ganze ist eine Anleitung für ein ausgeklügeltes Telefonsystem.
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:przyciski definiowalne
Explanation:
(do szybkiego wybierania przypisanych przez użykowanika numerów)
Trochę już démodé - no nie ostatni krzyk mody - ja wybieram tę funkcję poprzez dysplej (czytaj wy¶wiatetalcz).
Selected response from:

rjz
Grading comment
Lub programowalne, które w końcu wybrałem. Jakoś pasowały wszystkie, ale coś trzeba wybrać, a to było najbliżej - dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klawisze szybkiego wybierania
Tomasz Niedbala
4przyciski definiowalne
rjz
3klawisze jednodotykowe, jednoprzyciskowe, szybkie wybieranie jednoprzyciskowe
Alicja Butkiewicz-Hübscher


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klawisze szybkiego wybierania


Explanation:
Z mojej praktyki oraz z porównania niemieckiego i polskiego opisu telefaksu canon wynika, że chodzi tu o programowalne przez użytkownika "klawisze szybkiego wybierania"


    Reference: http://www.astech-service.com.pl/fax.php
    Reference: http://www.onlinebilliger.de/Telefon_und_Co./Faxger%E4te/Can...
Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klawisze jednodotykowe, jednoprzyciskowe, szybkie wybieranie jednoprzyciskowe


Explanation:
to zdaje sie odnosnik Ziehlwahltasten, natomiast Kurzwahltasten to wybieranie metoda kodowa (klawisze...)
Obie wersje odnosza sie do szybkiego wybierania.
Porownaj:
http://www.google.pl/search?q= jednoprzyciskowe klawisze&hl=...

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyciski definiowalne


Explanation:
(do szybkiego wybierania przypisanych przez użykowanika numerów)
Trochę już démodé - no nie ostatni krzyk mody - ja wybieram tę funkcję poprzez dysplej (czytaj wy¶wiatetalcz).

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Lub programowalne, które w końcu wybrałem. Jakoś pasowały wszystkie, ale coś trzeba wybrać, a to było najbliżej - dziękuję :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search