Makeln

Polish translation: funkcja przelaczania pomiedzy (dwoma, kilkoma) rozmowami telefonicznymi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Makeln
Polish translation:funkcja przelaczania pomiedzy (dwoma, kilkoma) rozmowami telefonicznymi
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

12:53 Apr 30, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Telecommunication hardware
German term or phrase: Makeln
Makeln - auch das kommt zunächst ohne mehr Informationen, da ich gerade mich in die Anleitung einlesen muss.
Es geht um ein Komforttelefon mit vielen verschiedenen Funktionen.
Jerzy Czopik
Germany
funkcja przelaczania pomiedzy rozmowami telefonicznymi
Explanation:
tak na szybkiego..

Eine aktive Gesprächsverbindung kann auch auf "Halten" gelegt werden. Wobei Ihnen folgende Wahlmöglichkeiten zur Verfügung stehen:

Sie bauen selbst durch einen Wählvorgang eine zweite Verbindung auf (Rückfragen):

Rufnummer

Sie nehmen eine anklopfende Verbindung an:

Sie aktivieren die gehaltene Verbindung wieder:

Sie wechseln zwischen zwei Gesprächen hin und her:

Sie beenden das erste aufgebaute Gespräch:

Sie beenden das zweite aufgebaute Gespräch:

Wenn Sie auf diese Art zwei Gespräche führen, können Sie jederzeit zwischen den Gesprächen hin- und herwechseln (Makeln), ohne dass der zurückgestellte Teilnehmer Ihr aktives Gespräch hören kann.

poł±czenie oczekuj±ce tp

Nie ominie Cię żadna ważna wiadomo¶ć! Podczas rozmowy telefonicznej, dyskretny sygnał poinformuje Cię o nowym poł±czeniu, sam zdecydujesz czy zechcesz podj±ć drug± rozmowę czy nie.

Korzy¶ci

* Nawet w trakcie rozmowy telefonicznej wiesz, że kto¶ próbuje się do Ciebie dodzwonić i możesz odebrać nowe poł±czenie zawieszaj±c dotychczasowe
* Możesz przeł±czać się pomiędzy dwoma rozmowami telefonicznymi
* Usługa jest bezpłatna.

Jak korzystać z usługi

Jednorazowe wł±czenie usługi - Podnie¶ słuchawkę i na klawiaturze telefonu wybierz

*43#

Je¶li w trakcie rozmowy telefonicznej usłyszysz dyskretny sygnał w słuchawce możesz przeł±czyć się na drug± rozmowę, bez przerywania dotychczasowej, a następnie powrót do niej, wybieraj±c

FLASH2
lub
R2

Wył±czenie usługi:

#43#

Informacja dla korzystaj±cych z modemowego dostępu do Internetu: przed poł±czeniem z Internetem zalecane jest wył±czenie usługi, w przeciwnym przypadku poł±czenie przychodz±ce zerwie poł±czenie internetowe. Należy pamiętać o ponownym wł±czeniu usługi po zakończeniu sesji internetowej.

Komu proponujemy usługę?

Wszystkim, którzy pragn± swobodnie rozmawiać przez telefon i nie chc± tracić innych poł±czeń.

Co należy wiedzieć o opłatach?

* Abonament - 0 zł
* Wł±czenie / wył±czenie usługi - 0 zł

Czego wymaga usługa?

Dostępno¶ć usługi zależy od możliwo¶ci technicznych centrali i wymaga posiadania telefonu z wybieraniem tonowym.
Selected response from:

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Grading comment
W przypadku "mojego" aparatu przełączanie pomiędzy kilkoma rozmowami - dzięki.
Forma Lajli też ładna - ale prawie to samo... Dziękuję Paniom :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1funkcja przelaczania pomiedzy rozmowami telefonicznymi
Alicja Butkiewicz-Hübscher
3Przełączanie między równocześnie prowadzonymi rozmowami
Lajla


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
funkcja przelaczania pomiedzy rozmowami telefonicznymi


Explanation:
tak na szybkiego..

Eine aktive Gesprächsverbindung kann auch auf "Halten" gelegt werden. Wobei Ihnen folgende Wahlmöglichkeiten zur Verfügung stehen:

Sie bauen selbst durch einen Wählvorgang eine zweite Verbindung auf (Rückfragen):

Rufnummer

Sie nehmen eine anklopfende Verbindung an:

Sie aktivieren die gehaltene Verbindung wieder:

Sie wechseln zwischen zwei Gesprächen hin und her:

Sie beenden das erste aufgebaute Gespräch:

Sie beenden das zweite aufgebaute Gespräch:

Wenn Sie auf diese Art zwei Gespräche führen, können Sie jederzeit zwischen den Gesprächen hin- und herwechseln (Makeln), ohne dass der zurückgestellte Teilnehmer Ihr aktives Gespräch hören kann.

poł±czenie oczekuj±ce tp

Nie ominie Cię żadna ważna wiadomo¶ć! Podczas rozmowy telefonicznej, dyskretny sygnał poinformuje Cię o nowym poł±czeniu, sam zdecydujesz czy zechcesz podj±ć drug± rozmowę czy nie.

Korzy¶ci

* Nawet w trakcie rozmowy telefonicznej wiesz, że kto¶ próbuje się do Ciebie dodzwonić i możesz odebrać nowe poł±czenie zawieszaj±c dotychczasowe
* Możesz przeł±czać się pomiędzy dwoma rozmowami telefonicznymi
* Usługa jest bezpłatna.

Jak korzystać z usługi

Jednorazowe wł±czenie usługi - Podnie¶ słuchawkę i na klawiaturze telefonu wybierz

*43#

Je¶li w trakcie rozmowy telefonicznej usłyszysz dyskretny sygnał w słuchawce możesz przeł±czyć się na drug± rozmowę, bez przerywania dotychczasowej, a następnie powrót do niej, wybieraj±c

FLASH2
lub
R2

Wył±czenie usługi:

#43#

Informacja dla korzystaj±cych z modemowego dostępu do Internetu: przed poł±czeniem z Internetem zalecane jest wył±czenie usługi, w przeciwnym przypadku poł±czenie przychodz±ce zerwie poł±czenie internetowe. Należy pamiętać o ponownym wł±czeniu usługi po zakończeniu sesji internetowej.

Komu proponujemy usługę?

Wszystkim, którzy pragn± swobodnie rozmawiać przez telefon i nie chc± tracić innych poł±czeń.

Co należy wiedzieć o opłatach?

* Abonament - 0 zł
* Wł±czenie / wył±czenie usługi - 0 zł

Czego wymaga usługa?

Dostępno¶ć usługi zależy od możliwo¶ci technicznych centrali i wymaga posiadania telefonu z wybieraniem tonowym.

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
W przypadku "mojego" aparatu przełączanie pomiędzy kilkoma rozmowami - dzięki.
Forma Lajli też ładna - ale prawie to samo... Dziękuję Paniom :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz: prze³±czanie przy prowadzeniu dwóch po³±czeñ równocze¶nie (typowa funkcja ISDN)
9 hrs

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Przełączanie między równocześnie prowadzonymi rozmowami


Explanation:
mozna tez tak sformulowac... :)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Prze%C5%82%C4%85czanie+m...
Lajla
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search