Das Zeilenwahlzeichen

Polish translation: pole wyboru linii

20:51 Dec 10, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
German term or phrase: Das Zeilenwahlzeichen
Przy po³¹czeniu komputera z lini¹ telefoniczn¹ pokazuje siê taki komunikat:

Das Zeilenwahlzeichen fehlt oder enthält einen Wert von 0 bis 9
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Polish translation:pole wyboru linii
Explanation:
To masz tekst :) moim zdaniem tłumaczenie ang>ger jest automatyczne bo "line" to tu raczej jest linia telefoniczna a Zeile to linijka (tekstu). Bez kontekstu nie zawalczysz...

Wariant bezpieczny: Pole wyboru linii jest puste, bądź zawiera wartość od 0-9. Trochę topornie, ale małe szanse że błędnie. I po kłopocie ;-)
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
Punkty dla wersji topornej :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pole wyboru linii
Szymon Metkowski
2sygnal wolnej lini i inne
Crannmer


Discussion entries: 2





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pole wyboru linii


Explanation:
To masz tekst :) moim zdaniem tłumaczenie ang>ger jest automatyczne bo "line" to tu raczej jest linia telefoniczna a Zeile to linijka (tekstu). Bez kontekstu nie zawalczysz...

Wariant bezpieczny: Pole wyboru linii jest puste, bądź zawiera wartość od 0-9. Trochę topornie, ale małe szanse że błędnie. I po kłopocie ;-)

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Punkty dla wersji topornej :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sygnal wolnej lini i inne


Explanation:
sygnal wolnej lini

(o ile to chodzi o oczekiwanie modemu na sygnal przed wybraniem calego numeru)

znak/prefiks "wyjscia na miasto"

(o ile z kontekstu chodzi o ta funkcje)

propozycje wykluczaja sie nazajem. Do rozwiazania zagadki potrzebny bylby caly akapit.



Crannmer
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search