voice-provider

Polish translation: dostawca/operator usług głosowych/telefonicznych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:voice-provider
Polish translation:dostawca/operator usług głosowych/telefonicznych
Entered by: Crannmer

19:02 Dec 13, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / telemarketing, telekomunikacja
German term or phrase: voice-provider
Telekommunikation.
GretaHH
dostawca/operator uslug glosowych/telefonicznych
Explanation:
dostawca/operator uslug glosowych/telefonicznych

jako opozycja do dostawcow uslug transmisji danych. Przy czym operator IP moze stac sie operatorem uslug glosowych poprzez produkty na bazie VoIP.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dostawca/operator uslug glosowych/telefonicznych
Crannmer
4Operator telefonii
nikodem
4 -1operator telekomunikacyjny
Joanna Łuczka


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
operator telekomunikacyjny


Explanation:
jw.

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  nikodem: Moim zdaniem za ogólnie.
11 mins
  -> A moim wystarczy

neutral  Crannmer: uslugi glosowe to tylko jeden z rodzajow uslug telekomunikacyjnych
23 mins
  -> Poddaję się :-)

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dostawca/operator uslug glosowych/telefonicznych


Explanation:
dostawca/operator uslug glosowych/telefonicznych

jako opozycja do dostawcow uslug transmisji danych. Przy czym operator IP moze stac sie operatorem uslug glosowych poprzez produkty na bazie VoIP.

Crannmer
PRO pts in category: 64
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka
11 mins
  -> thx

agree  Grażyna Lesińska
22 mins
  -> thx

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Operator telefonii


Explanation:
Voice - czyli chodzi o przesyłanie głosu

nikodem
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search