weich gepolstert Schaftrand

Polish translation: miękko wyściełany brzeg

11:08 Apr 11, 2005
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: weich gepolstert Schaftrand
opis w butach zimowych dla dzieci
Eva70 (X)
Polish translation:miękko wyściełany brzeg
Explanation:
"Onet.pl - Pasaz
... Szukaj produktów:. Buty inne, Obuwie, Wszystkie kategorie. wyszukiwanie złożone
... Miękko wyściełany brzeg. Superlekka ». cena: 159 zł Neckermann ...
pasaz.onet.pl/ b339f2adffffffc000652b132ea3b3f8,katalog.html?&lista=0 - 47k "

albo
miękko wykończony rant buta
"Buty DAYTONA Moto Fun (44) ** OKAZJA ** (46711769) - motoAllegro
... Super solidne buty na codzień dla każdego fana motocykli ... miękki język;;
miękko wykończony rant buta;; podeszwa wyprofilowana w stylu bieżnika opony. ...
moto.allegro.pl/show_item.php?item=46711769 - 19k "
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
dzieki, o to mi chodzilo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cholewka z miękką wkładką
SATRO
3miękko wyściełany brzeg
krzysiek12


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cholewka z miękką wkładką


Explanation:
:)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miękko wyściełany brzeg


Explanation:
"Onet.pl - Pasaz
... Szukaj produktów:. Buty inne, Obuwie, Wszystkie kategorie. wyszukiwanie złożone
... Miękko wyściełany brzeg. Superlekka ». cena: 159 zł Neckermann ...
pasaz.onet.pl/ b339f2adffffffc000652b132ea3b3f8,katalog.html?&lista=0 - 47k "

albo
miękko wykończony rant buta
"Buty DAYTONA Moto Fun (44) ** OKAZJA ** (46711769) - motoAllegro
... Super solidne buty na codzień dla każdego fana motocykli ... miękki język;;
miękko wykończony rant buta;; podeszwa wyprofilowana w stylu bieżnika opony. ...
moto.allegro.pl/show_item.php?item=46711769 - 19k "


    Reference: http://www2.westfalia.de/shops/textil/schuhe/stiefel/wanders...
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dzieki, o to mi chodzilo!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search