Allgemeine Luftfahrt

Polish translation: terminal general aviation

13:49 Apr 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Tourism & Travel / Airport Description
German term or phrase: Allgemeine Luftfahrt
Wystêpuje w opisie lotniska.
Mam przed sob¹ broszurkê z planami lotniska i innymi jego opisami. Jest tam miêdzy innymi w³aœnie "Allgemeine Luftfahrt (General Aviation)" (dok³adnie tak, DE+EN).
Potem mam:
Das Terminal der Allgemeinen Luftfahrt liegt...
Wiêcej niet.
Jak to ugryŸæ? Zostawiæ tylko general aviation (vide np. Lotnisko £awica w Poznaniu, które na swej stronie og³asza oddanie do u¿ytku terminala genarl aviation), czy jakoœ to t³umaczyæ?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:terminal general aviation
Explanation:
Terminal General Aviation
Element infrastruktury poznańskiego lotniska stanowi samodzielny i w pełni dyspozycyjny terminal general aviation.

http://www.airport-poznan.com.pl/pl/index.php3?p=4&s=3
skoro sami tak pozostawili...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-04-23 14:23:25 GMT)
--------------------------------------------------

a moze co to znaczy:

POZ-LOT Usługi Lotniskowe Spółka z o.o. ¶wiadczy usługi General Aviation Handling Assistance w Porcie Lotniczym Poznań - Ławica. Rezerwujemy hotele, limuzyny; po¶redniczymy w organizowaniu cateringu oraz załatwiamy inne sprawy na Państwa życzenie.

Wiedza i do¶wiadczenie naszych pracowników gwarantuj± Państwu szybk± i profesjonaln± obsługę.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-04-23 14:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pozlot.com/main.php3?dp=1&lg=p
Selected response from:

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie przypuszczeń, choć "ogólnodostępne" też pasuje.

W sumie najlepiej je ze sobą połączyć :-)
Pozdrawiam
J.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4terminal general aviation
Alicja Butkiewicz-Hübscher
1ogólnodostępne
Golebiewski


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ogólnodostępne


Explanation:
Nie mam pojęcia, czy cokolwiek pomogę i w razie czego proszę się nie sugerować. General Aviation o ile mnie pamięć nie myli dotyczy tego, że mog± korzystać z tego wszyscy - zarówno wielcy przewoĽnicy jak i malutkie awionetki.

Golebiewski
Poland
Native speaker of: Polish

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
terminal general aviation


Explanation:
Terminal General Aviation
Element infrastruktury poznańskiego lotniska stanowi samodzielny i w pełni dyspozycyjny terminal general aviation.

http://www.airport-poznan.com.pl/pl/index.php3?p=4&s=3
skoro sami tak pozostawili...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-04-23 14:23:25 GMT)
--------------------------------------------------

a moze co to znaczy:

POZ-LOT Usługi Lotniskowe Spółka z o.o. ¶wiadczy usługi General Aviation Handling Assistance w Porcie Lotniczym Poznań - Ławica. Rezerwujemy hotele, limuzyny; po¶redniczymy w organizowaniu cateringu oraz załatwiamy inne sprawy na Państwa życzenie.

Wiedza i do¶wiadczenie naszych pracowników gwarantuj± Państwu szybk± i profesjonaln± obsługę.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-04-23 14:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pozlot.com/main.php3?dp=1&lg=p

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie przypuszczeń, choć "ogólnodostępne" też pasuje.

W sumie najlepiej je ze sobą połączyć :-)
Pozdrawiam
J.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search