Palettenbodenplatz

Polish translation: powierzchnia palet

12:11 Feb 27, 2012
German to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Palettenbodenplatz
Kommissionierung von Palettenbodenplatz

Takie oto hasło do przetłumaczenia z tabelki dotyczącej przetargu na obsługę magazynu. Nijak nie mogę tego rozgryźć :)
edinka24
Polish translation:powierzchnia palet
Explanation:
Kommissionierung - Fachspr. Prüfung von Bestellvorgängen (Duden). Czyli raczej chodzi o kontrole czy dysponuje się wystarczającą powierzchnią palet, potrzebną do realizacji zamówień (a nie powierzchni magazynu pod palety).
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Wybrałam w tym przypadku tą odpowiedź, dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ilość miejsca na spodzie palety
Dariusz Rabus
3powierzchnia palet
Dariusz Prochotta


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
powierzchnia palet


Explanation:
Kommissionierung - Fachspr. Prüfung von Bestellvorgängen (Duden). Czyli raczej chodzi o kontrole czy dysponuje się wystarczającą powierzchnią palet, potrzebną do realizacji zamówień (a nie powierzchni magazynu pod palety).

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Wybrałam w tym przypadku tą odpowiedź, dziękuję za pomoc

2 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ilość miejsca na spodzie palety


Explanation:
Tak bym to określił.

Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 127




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search