GEBUCHT

Romanian translation: CONTABILIZAT

00:37 Feb 12, 2016
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
German term or phrase: GEBUCHT
Ștampilă pe facturi aplicată de contabil respectiv consultantul fiscal: GEBUCHT.
Normal este vorba despre o factură plătită, însă sub ștampila GEBUCHT aplicată de contabil apare și data la care a fost factura "GEBUCHT". Există un termen consacrat în română?

Mersi pentru sugestii.
Cristina Weber
Germany
Romanian translation:CONTABILIZAT
Explanation:
Simpla înscriere în evidenţele contabile, fără a implica (la acel moment) alte procese financiare sau contabile.
Selected response from:

Michael Wagner
Romania
Grading comment
Mulțumesc mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3CONTABILIZAT
Michael Wagner
4Achitat cu OP nr.... data....
Adela Schuller


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Achitat cu OP nr.... data....


Explanation:
Normal in contabilitatea din Ro exista o astfel de stampila care o aplica de fapt seful care aproba plata respectivei facturi, pe aceasta stampila scrie "Bun de plata". Apoi contabilul face plata, iar pe factura scrie (la noi in firma se scria de mana) achitat cu OP (ordin de plata) nr... data... ceea ce cred ca este echivalentul la aceasta stampila din DE "Gebucht", iar apoi inregistra plata in evidentele contabile. Deci factura era contabilizata. Sper da va fie de folos aceste explicatii! Spor!!!

Adela Schuller
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Maria Arzt
4 hrs

disagree  Michael Wagner: Nu este vorba de plată, ci de contabilizare! Ştampila "Gebucht" se aplică pentru a avea o confirmare a faptului că factura a fost înscrisă în evidenţele contabile.
7 hrs
  -> Corect dl. Wagner! Si eu am spus ca se inregistreaza in evidentele contabile deci se contabilizeaza. M-a derutat un pic explicatia data de D-na Christina Weber.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
CONTABILIZAT


Explanation:
Simpla înscriere în evidenţele contabile, fără a implica (la acel moment) alte procese financiare sau contabile.

Michael Wagner
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc mult.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helga Kugler
17 mins

agree  Adela Schuller: Stimmt!
37 mins

agree  Michael Christmann
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search