Ausleihungen an verbundene Unternehmen

Romanian translation: imprumuturi acordate companiilor asociate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausleihungen an verbundene Unternehmen
Romanian translation:imprumuturi acordate companiilor asociate
Entered by: Cristina Anghel

17:16 Aug 14, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
German term or phrase: Ausleihungen an verbundene Unternehmen
pozitie din bilant (nu-mi dau seama unde, este extras dintr-un raport de audit)
Cristina Anghel
Romania
imprumuturi acordate companiilor asociate
Explanation:
conform glosarului Proz (http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=246783), verbundene Unternehmen sunt companii asociate
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc mult, fetelor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1imprumuturi acordate companiilor asociate
Elvira Stoianov
3imprumuturi la intreprinderi asociate
misoft


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
imprumuturi acordate companiilor asociate


Explanation:
conform glosarului Proz (http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=246783), verbundene Unternehmen sunt companii asociate

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc mult, fetelor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  misoft: scuze elvira, nu era varianta ta , cand am raspuns eu. As fi dat "agree".....
13 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
imprumuturi la intreprinderi asociate


Explanation:
dar deja stii, nu?

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2004-08-14 17:56:07 GMT)
--------------------------------------------------

se intampla ceva cu site-ul. eu nu primesc mailuri, totul apare cu intarziere... o fi vreun pitic...

misoft
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search