Nebenerwerbslandwirt

Romanian translation: zilier/sezonier ?

13:59 Nov 15, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Agriculture / Berechnung von Sandwichelementen
German term or phrase: Nebenerwerbslandwirt
Daca englezii zic "part-timer farmer" noi cum ii zicem lui nenea agricultorul cu program redus de munca?
Mersi pentru orice sugestie,
Jonathan
Jonathan Oprean
Germany
Romanian translation:zilier/sezonier ?
Explanation:

Eventual zilier sau sezonier, avand in vedere faptul ca "norma" in agricultura nu se masoara in zile ci in operatii sezoniere.
E doar o sugestie
Selected response from:

catalina savu
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1persoană cu activitate complementară în agricultură
Heinz Lahni (X)
3zilier/sezonier ?
catalina savu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zilier/sezonier ?


Explanation:

Eventual zilier sau sezonier, avand in vedere faptul ca "norma" in agricultura nu se masoara in zile ci in operatii sezoniere.
E doar o sugestie

catalina savu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 3

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
persoană cu activitate complementară în agricultură


Explanation:
Cu tot acquis-ul care mi-a trecut prin mâini încă n-am dat de vreo formulare mai pregnantă, aşa că dau şi eu o variantă cu titlu de propunere.
Francezul se pare că-i zice: "activité agricole à temps partiel"

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: BUN! dar "secundara" parca suna mai bine


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search