Marktfruchtbereich

Romanian translation: domeniul materiilor prime agricole alimentare

18:04 Dec 2, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
German term or phrase: Marktfruchtbereich
Die Kommission setzt die Interventionsschwellen im Marktfruchtbereich auf "0" herab.
Ana-Maria Manitiu (X)
Romanian translation:domeniul materiilor prime agricole alimentare
Explanation:
...
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4domeniul materiilor prime agricole alimentare
Bogdan Burghelea
1domeniu horticol non-furajer
Daiana Heinrich


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
domeniul materiilor prime agricole alimentare


Explanation:
...

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 27

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
domeniu horticol non-furajer


Explanation:
aş îndrăzni să ghicesc.
Sau pur şi simplu exprimat în cuvinte, ceva gen: ”destinat producerii de alimente”

În caz că ajută, întrebarea a apărut şi din DE în ENG

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-12-03 09:53:55 GMT)
--------------------------------------------------

spontan aş spune că include prea mult, nu se limitează la plante comestibile


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1725028
Daiana Heinrich
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: ce spuneti de "domeniul produselor agricole destinate comercializarii"?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search