Prozessbild

Romanian translation: vizualizarea procesului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Prozessbild
Romanian translation:vizualizarea procesului
Entered by: Adriana Sandru

15:14 Sep 10, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: Prozessbild
Este vorba de imagini care apar pe ecran şi care conţin date tehnice. Există mai multe în document: "Prozessbild Home / Kraft / Druck / Fliehmoment / ...".

Întrucât o traducere literală nu mi se pare corectă, sper că dvs. ştiţi cum se traduce corect. Pe site-ul dicţionarului "Leo" există 9 sugestii despre cum s-ar traduce cuvântul în engleza. Sper că în română va fi mai uşor. :)

Mulţumesc anticipat!
Hans-Juergen Fauland
vizualizarea procesului
Explanation:
http://www.standardservice.ro/spectrometre.htm
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Vielen Dank, Adriana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2vizualizarea procesului
Adriana Sandru
4imaginea/schema procesului
valdo75


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imaginea/schema procesului


Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:QJb_GS9ONagJ:help.sap.c...

valdo75
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vizualizarea procesului


Explanation:
http://www.standardservice.ro/spectrometre.htm


    Reference: http://www.cnr-cme.ro/foren2008/CD_ROM_1/poster_ro/pdf/Sp-76...
Adriana Sandru
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Vielen Dank, Adriana!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Danke!

agree  cornelia mincu
3 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search