Reißseil

Romanian translation: cablu de siguranţă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Reißseil
Romanian translation:cablu de siguranţă
Entered by: Adriana Sandru

12:54 Oct 21, 2011
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Tractoare
German term or phrase: Reißseil
Cunoaşte cineva termenul tehnic consacrat pentru Reiß-Seil?
Contextul meu este "Reiß-Seil der Feststellbremse an einen festen Punkt am Traktor befestigen!"
În text apare tradus mot-a-mot "cablu de rupere". Mă îndoiesc că acesta ar fi termenul corect.
Mulţumesc anticipat pentru orice sugestie.
Adriana Sandru
France
cablu de siguranţă
Explanation:
Cred că vine de la Abreißseil= cablu de siguranţă, care cel puţin la remorci are rolul de a acţiona o frână a remorcii atunci când sare remorca din cuplaj. Contextul indicat concordă. Dacă există imagini, acesta trebui să arate ca un cablu multifilar din oţel cu urechi/ carabinere de fixare.
Selected response from:

George Luca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cablu frina de mina
Tudor STRAISTARU
5cablu de siguranţă
George Luca


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
cablu de siguranţă


Explanation:
Cred că vine de la Abreißseil= cablu de siguranţă, care cel puţin la remorci are rolul de a acţiona o frână a remorcii atunci când sare remorca din cuplaj. Contextul indicat concordă. Dacă există imagini, acesta trebui să arate ca un cablu multifilar din oţel cu urechi/ carabinere de fixare.

George Luca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cablu frina de mina


Explanation:
cablul de tractiune de la frina de mina/parcare
Termenul poate fi si cu Reißleine

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-10-21 18:05:31 GMT)
--------------------------------------------------

Cablul de tractiune este multifilar(format din mai multe fire torsionate)si astfel devine rezistent la rupere

Example sentence(s):
  • Sicherheitsverbindungen: bei gebremsten Anhängern: Reißleine

    Reference: http://www.sambo-anhaenger.at/anhaenger_gesetz.html
Tudor STRAISTARU
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search