ww. i.v.m. NJT-DISTANZSCHEIBEN HI. KENNZ

Romanian translation: la alegere în combinaţie cu ŞAIBE-DISTANȚIER NR. ÎNMATRICULARE SPATE

14:22 Apr 11, 2019
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: ww. i.v.m. NJT-DISTANZSCHEIBEN HI. KENNZ
Într-un certificat de înmatriculare partea I
La punctul 22, unde sunt mențiunile
În context este vorba despre jante care pot fi montate
bănuiesc că prima parte e wahlweise in verbindung mit
Nu știu cum aș traduce NJT-DISTANZSCHEIBEN și nu știu de la ce vine HI.
Kennz bănuiesc că e kennzeichen, mai ales că mai urmează niște cifre după
ioanaledac
Romania
Romanian translation:la alegere în combinaţie cu ŞAIBE-DISTANȚIER NR. ÎNMATRICULARE SPATE
Explanation:
HI - spate
VO - fata
LI - stânga
RE - dreapta
si combinatii HL, HR etc.
Selected response from:

Dan Topor
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2la alegere în combinaţie cu ŞAIBE-DISTANȚIER NR. ÎNMATRICULARE SPATE
Dan Topor
5Şaibe distanţiere NJT spate, Marcaj ...
Radu Nicolaescu


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
la alegere în combinaţie cu ŞAIBE-DISTANȚIER NR. ÎNMATRICULARE SPATE


Explanation:
HI - spate
VO - fata
LI - stânga
RE - dreapta
si combinatii HL, HR etc.

Dan Topor
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc foarte mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Schuller
5 mins

agree  Michael Christmann
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Şaibe distanţiere NJT spate, Marcaj ...


Explanation:
NJT este marca unui producător de componente pentru tuning


    https://horguemtuning.ro/index.php?route=product/product&path=67_68&product_id=329
    Reference: http://www.njt-tuning.de/
Radu Nicolaescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search