Achtfachansatz

Romanian translation: conducând opt probe identice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Achtfachansatz
Romanian translation:conducând opt probe identice
Entered by: Paraschiva Bloju

14:26 Oct 31, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Medical - Biology (-tech,-chem,micro-)
German term or phrase: Achtfachansatz
va rog ajutati-ma cu traducerea propozitiei urmatoare:
Jeweils 100µL dieser Verdünnungen wurden im Achtfachansatz zu den in Mikrotiterplatten ausgesäten (100 µL/well) Indikatorzellen gegeben.
Paraschiva Bloju
Romania
conducând opt probe identice
Explanation:
Câte 100 microlitri din aceste diluţii s-au adăugat, la celulele indicatoare (100 microlitri) pipetate pe plăci de microtitrare/plăci cu godeuri, conducându-se câte opt probe identice.
Poate fi vorba si de opt probe conduse simultan. Sper ca este edificator contextul. Probe identice se realizeaza de obicei pentru a prezenta rezultatul ca o medie a unui numar de determinari. Termenul "dilutie" se foloseste in general in toxicologie, indicand de cate ori a fost diluata solutia nociva, dar si in homeopatie.
Selected response from:

Herbert2
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3conducând opt probe identice
Herbert2
3raport de 1:8
Elvira Stoianov


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raport de 1:8


Explanation:
acum nu prea am timp sa verific, dar mi se pare ca ar putea fi ceva de genul:

Cate 100uL din aceste solutii diluate s-au adaugat in raport de 1:8 la ....

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
im Achtfachansatz
conducând opt probe identice


Explanation:
Câte 100 microlitri din aceste diluţii s-au adăugat, la celulele indicatoare (100 microlitri) pipetate pe plăci de microtitrare/plăci cu godeuri, conducându-se câte opt probe identice.
Poate fi vorba si de opt probe conduse simultan. Sper ca este edificator contextul. Probe identice se realizeaza de obicei pentru a prezenta rezultatul ca o medie a unui numar de determinari. Termenul "dilutie" se foloseste in general in toxicologie, indicand de cate ori a fost diluata solutia nociva, dar si in homeopatie.

Herbert2
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nu sunt sigura ca e corect: contextul spune 100 uL wurden in Achtfach... zu den ...gegeben, ceea ce ar insemna ca 100 de uL au fost adaugati la ....
8 days
  -> Da die Kontrollen nur im Doppelansatz mitgeführt wurden und folglich der Median dem arithmetischen Mittel entspricht ... conform http://www.diss.fu-berlin.de/2003/288/kap4.pdf




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search