Begeh-/Befahrbarkeit (destul de urgent) :)

Romanian translation: circulabilitate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Begeh-/Befahrbarkeit
Romanian translation:circulabilitate
Entered by: Elvira Stoianov

07:12 Apr 29, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Begeh-/Befahrbarkeit (destul de urgent) :)
nach 12 Stunden / 1 Tag

este vorba de un chit de rosturi.
Elvira Stoianov
Luxembourg
circulabilitate
Explanation:
suna ca dracu, dar teama mi-e ca e singurul termen "compact". Altfel i-as spune ceva de genul: se poate calca dupa 12 ore/se poate circula/poate fi luat in folosinta dupa 12 ore... sau ceva de genul asta
Selected response from:

Heinz Lahni (X)
Grading comment
multumesc, si eu incepusem prin parafrazare si se pare ca nu am alta scapare
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1circulabilitate
Heinz Lahni (X)
2practicabil
Alpár-László Krecht


Discussion entries: 11





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
circulabilitate


Explanation:
suna ca dracu, dar teama mi-e ca e singurul termen "compact". Altfel i-as spune ceva de genul: se poate calca dupa 12 ore/se poate circula/poate fi luat in folosinta dupa 12 ore... sau ceva de genul asta

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 19
Grading comment
multumesc, si eu incepusem prin parafrazare si se pare ca nu am alta scapare

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
4 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
practicabil


Explanation:
begehbar - pe jos
befahrbar - cu vehicul


Alpár-László Krecht
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search