Gutschein

Romanian translation: cupon/ bon valoric

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gutschein
Romanian translation:cupon/ bon valoric
Entered by: Maria Diaconu

15:06 Nov 28, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / economics
German term or phrase: Gutschein
Eu am gasit intr-un dictionar "voucher".Sa fiu sincera habar nu am ce inseamna in limba romana acest voucher.
Am mai gasit bon de plata.
Adriana Sandru
France
cupon
Explanation:
din dicţionarul economic ge-ro, ed. Teora

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-11-28 15:14:38 GMT)
--------------------------------------------------

şi voucher este un termen folosit pentru "cupon", atunci când, de exemplu, ai un voucher de la o agenţie de turism, pentru masă, cazare, o excursie etc., adică un cupon în baza căruia obţii servicii pe care le-ai plătit în prealabil, sau altcineva le-a plătit pentru tine şi îţi face un cadou
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bon valoric
cameliaim
4 +2cupon
Maria Diaconu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cupon


Explanation:
din dicţionarul economic ge-ro, ed. Teora

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-11-28 15:14:38 GMT)
--------------------------------------------------

şi voucher este un termen folosit pentru "cupon", atunci când, de exemplu, ai un voucher de la o agenţie de turism, pentru masă, cazare, o excursie etc., adică un cupon în baza căruia obţii servicii pe care le-ai plătit în prealabil, sau altcineva le-a plătit pentru tine şi îţi face un cadou

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: merge ºi "voucher"
1 hr
  -> danke

agree  Heinz Lahni (X): subscriu la varianta cupon, dar sunt si eu de parere ca "voucher" e varianta mai urata, dar mai uzuala
1 hr
  -> aşa este, mulţumesc

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bon valoric


Explanation:
Alta posibilitate
"Pentru a achiziţiona un calculator personal nou, trebuie parcurşi următorii paşi:
1. Beneficiarul unui bon valoric de 200 E se prezintă personal la magazinul nostru situat în ..." (http://terrasoft.ro/forum/viewtopic.php?p=532&sid=112b493379...

"BON VALORIC in valoare de 10 lei. Pentru a intra in posesia unui astfel de tichet,
pastrea-za bonurile de casa emise in farmacie, iar cand acestea vor ..." (www.farmaciiledona.ro/contact.html)


cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laurentiu Chiriac: In tarile germanofone se cheama asa un cadou oferit de un magazin sau contravaloarea unui obiect returnat (printre altele).
11 mins
  -> Multumesc pentru comentariu, ai toata dreptatea. Nu prea am obiceiul sa comentez raspunsurile...

agree  Elvira Stoianov: si eu il stiu cu acest sens si voucher il stiu tot in sens strict turistic, dar asker-ul nu ne-a dat prea mult context
2 days 59 mins
  -> Multumesc, Elvira. Adriana decide (si in cele din urma, clientul).




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search