https://www.proz.com/kudoz/german-to-romanian/economics/1659752-betriebsabrechnungsbogen.html

Betriebsabrechnungsbogen

Romanian translation: foaie/formular de decontare pe întreprindere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Betriebsabrechnungsbogen
Romanian translation:foaie/formular de decontare pe întreprindere
Entered by: Bogdan Burghelea

13:56 Nov 28, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
German term or phrase: Betriebsabrechnungsbogen
Rezultatul exploatarii ?
Tandros
Germany
foaie/formular de decontare pe întreprindere
Explanation:
Acesta ar fi un sens. Cu mai mult context, ne-am putea da seama mai bine care este sensul exact.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5document centralizator pentru înregistrarea în contabilitatea analitică
Heinz Lahni (X)
4 +1foaie/formular de decontare pe întreprindere
Bogdan Burghelea


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
foaie/formular de decontare pe întreprindere


Explanation:
Acesta ar fi un sens. Cu mai mult context, ne-am putea da seama mai bine care este sensul exact.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lolitta Ivonne Grigore Rück
1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
document centralizator pentru înregistrarea în contabilitatea analitică


Explanation:
Poveste mai lungă aici: Un Betriebsabrechnungsbogen (BAB în limbaj contabil) este un tabel centralizator ce se foloseşte mai ales în cazul IMM-urilor, care are misiunea de a aloca costurile generale, indirecte ("Gemeinkosten", de ex. curentul, chiria sau cheltuieli administrative) fiecărui capitol de costuri (Kostenstelle).
Ca metodă de calcul ăn cadrul contabilităţii analitice (sinonim: contabiliate de gestiune), BAB-ul serveşte la determinarea costurilor indirecte reale şi la decontarea internă a întreprinderii. Na c-am vorbit ca din cărţi acum, scuze...


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Betriebsabrechnungsbogen
Heinz Lahni (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: