Gewerbe

Romanian translation: meserie/meşteşug/profesie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gewerbe
Romanian translation:meserie/meşteşug/profesie
Entered by: Anca Buzatu

23:33 Jan 29, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
German term or phrase: Gewerbe
Gewerbe: Schlosser einschließlich der Gitterstricker

Se traduce cu "activitate lucrativa", cu "Bransa" sau altfel?

Pa pa,
Jo2009 (X)
meserie/meşteşug/profesie
Explanation:
A se consulta dicţionarul...
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3meserie/meşteşug/profesie
Anca Buzatu
4 +1activitate lucrativă
Alexandra Krah


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
meserie/meşteşug/profesie


Explanation:
A se consulta dicţionarul...

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: meserie, care e ceva diferit de altă formă de activitate independentă noncomercială, ex. profesie liberală
1 hr

agree  Magda Kovendi
7 hrs

agree  Corina Cristea
7 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
activitate lucrativă


Explanation:
In dictionarul meu economic scrie:
1. activitate lucrativa
2. sg. întreprinderi mici si mijlocii (productive, comerciale); domeniu de activitate

Dictionarul consultat:
Nicolae Ionescu-Crutan, Dictionar economic DE-RO RO-DE, editura Teora, 2003

Desigur, contextul poate influenta alegerea termenului echivalent.

Alexandra Krah
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioan Biriescu
1 day 5 hrs
  -> Multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search