Ertragsvorschau

Romanian translation: Buget de venituri şi cheltuieli

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ertragsvorschau
Romanian translation:Buget de venituri şi cheltuieli
Entered by: Adriana Sandru

06:00 Oct 23, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / Planificarea cheluielilor
German term or phrase: Ertragsvorschau
Ertragsvorschau Monat / Jahr
Este un titlu dintr-o prezentare. Din păcate subcapitolul respectiv lipseşte din text, am numai titlul.
Eu am tradus "contul de rezultate (profit şi pierdere)".
Mulţumesc anticipat pentru toate sugestiile.
Adriana Sandru
France
Buget de venituri si cheltuieli
Explanation:
Nu am studiat texte de specialitate in lb germana, dar in lb romana, de regula termenul pentru "prognoze" de genul acesta este "buget". E doar o sugestie.
Selected response from:

Annamaria Amik
Grading comment
Mulţumesc frumos! Excelentă ideea!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3prognoza rentabilităţii
Ovidiu Martin Jurj
3 +1Buget de venituri si cheltuieli
Annamaria Amik
4prognoza, calcul estimativ de prognoza al veniturilor, pronostic, previziune a veniturilor, castigur
Bernd Müller (X)
4 -1cont de profit si pierdere
luciacepoi


Discussion entries: 6





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
cont de profit si pierdere


Explanation:
Ai dreptate pentru ca si eu am gasit pe internet un document in germana si engleza unde pentru Ertragsvorschau in engleza au pus profit and loss account (v link-ul de mai jos).


    Reference: http://www.berlin.de/imperia/md/content/labo/auslaenderangel...
luciacepoi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc frumos. Nefiind specialistă în domeniul economic, mă gândeam dacă există o traducere "strictă" pentru acest termen sau sunt şi alte interpretări.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bernd Müller (X): Nu cred; dar ar trebui veruí´ficat amanuntit cu Google, ce folosesc romanii.Crutan propune ceva in acest gen
33 mins

disagree  Annamaria Amik: Cu siguranta nu. CPP face parte din situatiile financiare intocmite pentru exercitiul financiar *incheiat* si nu cel curent/urmator.
2 days 15 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
prognoza rentabilităţii


Explanation:
Sau prognoza profiturilor / veniturilor

Pentru Ertragsvorschau am găsit o definiţie şi un sinonim - Rentabilitätsvorschau:

Aller guten Dinge sind drei und so haben wir selbstverständlich auch die zu Ihrem Finanzplan notwendige ***Rentabilitätsvorschau*** (synonym: ***Ertragsvorschau***) zur kostenlosen Erstellung und Benutzung mit unseren Onlinerechner auf dem gruenderlexikon bereitgestellt. Die Rentabilitätsvorschau ermittelten, wie der Name schon vermuten lässt, die zu erwartende Rentabilität der Geschäftsidee oder das künftigen Unternehmens.

http://www.gruenderlexikon.de/blog/2009/04/15/so-erstellen-s...

Pe forumul de la LEO, Ertragsvorschau apare tradus ca earnings forecast, deci ar fi tot prognoza profiturilor / veniturilor:

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=976...

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Danke, Ovidiu. Cred că varianta propusă de tine este mai adecvată.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernd Müller (X): Nu cred; dar ar trebui veríficat amanuntit cu Google, ce folosesc romanii.Crutan propune ceva in acest gen
21 mins
  -> mulţumesc, Bernd

agree  Bogdan Burghelea
1 day 8 hrs
  -> mulţumesc, Bogdan

agree  MIHAI SOLYOM
116 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prognoza, calcul estimativ de prognoza al veniturilor, pronostic, previziune a veniturilor, castigur


Explanation:
Ar fi bine sa comenteze si colegii specializati in economie; eu unul nu sunt, iar termenul german nu-l gasesc in nici-un dic./ glosar (incl. explicativ) DE/ RO/ EN/ FR, EurLex, IATE, etc.

Bernd Müller (X)
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Buget de venituri si cheltuieli


Explanation:
Nu am studiat texte de specialitate in lb germana, dar in lb romana, de regula termenul pentru "prognoze" de genul acesta este "buget". E doar o sugestie.

Annamaria Amik
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc frumos! Excelentă ideea!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Anghel: sau "previziune"
19 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search