Heiz- und Raumlufttechnik

Romanian translation: tehnica instaltiilor de incalzire si ventilare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Heiz- und Raumlufttechnik
Romanian translation:tehnica instaltiilor de incalzire si ventilare
Entered by: Adriana Sandru

12:27 Apr 5, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / energy
German term or phrase: Heiz- und Raumlufttechnik
Aş vrea să ştiu care este termenul consacrat
Adriana Sandru
France
tehnica instaltiilor de incalzire si ventilare
Explanation:
tehnica instalatiilor de incalzire si ventilare (aerisire)
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tehnica instaltiilor de incalzire si ventilare
Jonathan Oprean
3vezi
cameliaim


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tehnica instaltiilor de incalzire si ventilare


Explanation:
tehnica instalatiilor de incalzire si ventilare (aerisire)

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc mult!

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezi


Explanation:
Heiz... : tehnologia incalzirii (Bine ati venit la HTC - Hornoff Trade Consult , reprezentant al firmei Vaillant Germania - lider european in tehnologia incalzirii. ... ) pe www.vaillant.ro/home.htm

Raum... : ventilare si climatizare, tehnica ventilarii incaperilor (Ernst)



cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search