Soll-Anzeige-Geschwindigkeit

Romanian translation: viteza nominala de afisare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Soll-Anzeige-Geschwindigkeit
Romanian translation:viteza nominala de afisare

10:19 Apr 7, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / energy
German term or phrase: Soll-Anzeige-Geschwindigkeit
Anzeige-Geschwindigkeit am tradus "viteză de afişaj", dar "Soll-Anzeige-Geschwindigkeit" nu ştiu..
Adriana Sandru
France
viteza nominala de afisare
Explanation:

spre deosebire de Ist-Wert = valoare reala,
Soll-Wert = valoare nominala
Selected response from:

catalina savu
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1viteza nominala de afisare
catalina savu
3 +1indicator/afişaj ptr. viteza nominală
Heinz Lahni (X)


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
viteza nominala de afisare


Explanation:

spre deosebire de Ist-Wert = valoare reala,
Soll-Wert = valoare nominala

catalina savu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
32 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
indicator/afişaj ptr. viteza nominală


Explanation:
Varianta mea e doar o ipoteză, sau o propunere. Mie mi se pare straniu să fie vorba de o viteză nominală de afişare, afişările fiind în zilele noastre totuşi "real time" (ptr. că, vorba aia, electronii aleargă iute-iute). Logic ar fi ca nominală să fie viteza...

Dar: fără context cât mai mult nu ştiu dacă am dreptate.

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search