Rohrregisterheizkörper

Romanian translation: radiator de căldură/calorifer format din ţevi vericale

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rohrregisterheizkörper
Romanian translation:radiator de căldură/calorifer format din ţevi vericale
Entered by: Adriana Sandru

07:00 Apr 10, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / energy
German term or phrase: Rohrregisterheizkörper
Un tip de corp de încălzire.
Adriana Sandru
France
radiator de căldură/calorifer format din ţevi vericale
Explanation:
precis există un tremen consacrat, dar acesta este sensul

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-04-10 07:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

verticale
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vezi comentariu
cameliaim
3radiator de căldură/calorifer format din ţevi vericale
Bogdan Burghelea


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
radiator de căldură/calorifer format din ţevi vericale


Explanation:
precis există un tremen consacrat, dar acesta este sensul

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-04-10 07:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

verticale


Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezi comentariu


Explanation:
Buna Adriana,
din cate am vazut prin Internet (http://images.google.de/images?q=Rohrregister&hl=de) este vorba despre "sisteme de tuburi subtiri", in cazul tau corpuri de incalzire (sau, cum a spus nu demult Bogdan, calorifere, radiatoare) cu tuburi subtiri.
Aici (www.tehnicainstalatiilor.ro/nr_07/articol-ti-07,-20.php) ai o referinta : "Aceasta situati a durat pana cand sistemul de incalzire cu tuburi subtiri ... debitul agentului termic/de racire vehiculat printr-un registru este de 20 ..."

Sper sa te ajute la ceva.


cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search