https://www.proz.com/kudoz/german-to-romanian/energy-power-generation/1308634-fraz%C4%83.html

Frază

Romanian translation: vezi infra

12:52 Apr 13, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / energy
German term or phrase: Frază
Am dificultăţi cu următoarea frază:
"Die Ergebnisse der Untersuchung zeigen, dass der Heizkostenverteiler FHKV data II zusammen mit den Geräten FHKV data, EHKV usw innerhalb einer Abrechnungseinheit eingesetzt werden kann."
Eu am zis că aparatele pot fi montate împreună în unitatea electronică de calcul, dar se pare că nu e bine.
Adriana Sandru
France
Romanian translation:vezi infra
Explanation:
"Die Ergebnisse der Untersuchung zeigen, dass der Heizkostenverteiler FHKV data II zusammen mit den Geräten FHKV data, EHKV usw innerhalb einer Abrechnungseinheit eingesetzt werden kann."

Rezultatele verificărilor indică/arată, că repartitorul FHKV data II, împreună cu aparatele FHVK data, EHKV etc. poate fi folosit împreună cu unitatea de facturare

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-04-13 13:27:02 GMT)
--------------------------------------------------

"precum şi aparatele FHVK..." sună mai elegant

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-04-13 14:31:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rezultatele verificărilor indică/arată, că repartitorul FHKV data II, împreună cu aparatele FHVK data, EHKV etc. poate fi folosit în conjuncţie cu unitatea de facturare
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Du hast Recht! Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vezi infra
Bogdan Burghelea
3vezi
cameliaim


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezi


Explanation:
Inteleg ca lecturile (datele, cifrele, etc) celor doua (sau mai multe) repartitoare pot fi folosite impreuna la calcularea facturii.

pe scurt, le pui pe toate pe aceeasi factura, nu faci cate una separat pt fiecare aparat.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-04-13 13:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

mai precis, pt calcularea unei facturi unice (efectuarea unui unic calcul de costri, etc).

cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vezi infra


Explanation:
"Die Ergebnisse der Untersuchung zeigen, dass der Heizkostenverteiler FHKV data II zusammen mit den Geräten FHKV data, EHKV usw innerhalb einer Abrechnungseinheit eingesetzt werden kann."

Rezultatele verificărilor indică/arată, că repartitorul FHKV data II, împreună cu aparatele FHVK data, EHKV etc. poate fi folosit împreună cu unitatea de facturare

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-04-13 13:27:02 GMT)
--------------------------------------------------

"precum şi aparatele FHVK..." sună mai elegant

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-04-13 14:31:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rezultatele verificărilor indică/arată, că repartitorul FHKV data II, împreună cu aparatele FHVK data, EHKV etc. poate fi folosit în conjuncţie cu unitatea de facturare

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Du hast Recht! Vielen Dank!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: