Übergänge

Romanian translation: platforme de trecere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Übergänge
Romanian translation:platforme de trecere
Entered by: Anca Buzatu

22:02 Feb 8, 2020
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Übergänge
Sau "Gangways". Sunt un fel de punți de trecere. Cunoaște cineva denumirea exactă?
https://www.ultimate-eur.com/uebergaenge/
Wir bieten eine große Auswahl an Gangways für alle Arten von gelenkigen und nicht-gelenkigen Fahrzeugen, die mit folgendem ausgestattet werden können:
Faltenbalg, Einfach-Faltenbalg, Doppel-Faltenbalg, Innenverkleidung, Bodensystem (Brückenplatte, Kettenbrücke, drehbarer Boden ), Luftkanäle oder Kabeltragsysteme, kompakte obere und untere Gelenksysteme für Stadtbahnen.
Anca Buzatu
Austria
platformă de trecere
Explanation:
Este vorba, așa cum a intuit și tiza mea, despre platforma de trecere dintre vagoanele de tren, respectiv dintre secțiunile tramvaielor sau autobuselor cu articulație, locul preferat de călătorie al copiilor care am fost cândva, platformă prevăzută cu burduf din cauciuc pentru protecția împotriva factorilor de mediu.
Selected response from:

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2platformă de trecere
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
4placă de intercomunicație
Nicoleta Cirdei
3gangway: pasarela
Erzsébet Czopyk


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gangway: pasarela


Explanation:
Gangways - ULTIMATE Europe
We offer a wide range of gangways, suitable for all types of articulated and non-articulated vehicles, which can be equipped with: folding bellows, single ...
https://www.ultimate-eur.com/en/gangways/

Product Range

ULTIMATE offers a wide range of gangway systems, suitable for all types of articulated and non-articulated vehicles, and can be equipped with
folding bellow
simple corrugated bellow
double corrugated bellow
interior panelling
http://www.qdutm.com/gangways.html

Gangway video: (worth to watch!)
https://www.hubner-group.com/en/Systems for Articulated Buse...

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Conform dex totusi pasarela este definita altfel:https://dexonline.ro/definitie/pasarel%C4%83/28531


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
platformă de trecere


Explanation:
Este vorba, așa cum a intuit și tiza mea, despre platforma de trecere dintre vagoanele de tren, respectiv dintre secțiunile tramvaielor sau autobuselor cu articulație, locul preferat de călătorie al copiilor care am fost cândva, platformă prevăzută cu burduf din cauciuc pentru protecția împotriva factorilor de mediu.


    https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/servicii/Norma%20%20537%20din%201997.html
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Maria Arzt
2 hrs

agree  cameliaim
14 hrs

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
placă de intercomunicație


Explanation:
Apare si in traducerea pentru „flexible gangway-bellows” - „burduf de intercomunicaţie”


    https://www.iprotectiamuncii.ro/norme-protectia-muncii/nspm-107
    https://pandrolro.com/recomandari/
Nicoleta Cirdei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search