streifen

Romanian translation: a se freca/ a atinge (rotorul motorului electric de stator, aici)

10:07 Aug 13, 2013
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: streifen
Wenn ein Läufer ***streift***, so ist stets ein starkes Brummen, verbunden mit Vibrationen, festzustellen.

Un context asemănător este și la pagina 26 din documentul de mai jos:
http://www.sew-eurodrive.com/download/pdf/19297203.pdf

Nu îmi dau seama ce se întâmplă cu acel rotor. (Bănuiesc că ”Läufer” e ”rotor” în acest context).

Mulțumesc!
Monica Vlad
Romania
Romanian translation:a se freca/ a atinge (rotorul motorului electric de stator, aici)
Explanation:
v. linkul
Selected response from:

Bernd Müller (X)
Germany
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a atinge uşor
Radu Nicolaescu
5a se freca/ a atinge (rotorul motorului electric de stator, aici)
Bernd Müller (X)
4a freca
Bogdan Burghelea
Summary of reference entries provided
Läufer
meirs

  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a freca


Explanation:
Eu tind să cred că "streifen" în acest context ar fi frecarea care apare între rotor şi carcasă.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bernd Müller (X): între rotor şi carcasă se află statorul etc. (colector, lamele ...)!!
5 mins
  -> ...

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a se freca/ a atinge (rotorul motorului electric de stator, aici)


Explanation:
v. linkul

Bernd Müller (X)
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Mulțumesc!

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a atinge uşor


Explanation:
este chiar sensul din dicţionar: a atinge uşor, a zgâria, a freca

Radu Nicolaescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!





Reference comments


1 hr
Reference: Läufer

Reference information:
Este rotorul unui motor electric, Kafiglaufer este tipul rotorilui unui motor asincron (Squirrel cage rotor in English)

meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search