Zahnbrust

Romanian translation: placa frontală a dintelui

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zahnbrust
Romanian translation:placa frontală a dintelui
Entered by: Adriana Sandru

10:07 Feb 28, 2018
German to Romanian translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
German term or phrase: Zahnbrust
Tiefenbegrenzer zu hoch und Zahnbrust überfeilt
Karin-Stefanie Vikete
Romania
placa frontală a dintelui
Explanation:
La pagina 5 (punctul 2) din documentul http://static.stihl.com/security_data_sheet/downloads/Ascuti... apare termenul tău.
Textul german în oglindă se regăseşte aici: https://m.stihl.de/media/global-german/Broschuere_Saegekette...
În text apare ca dinte frontal, dar aş traduce placa frontală a dintelui pentru a-l diferenţia de Zahndach (placa superioară sau vârful dintelui).
Cele 2 documente ar trebui să fie utile pentru terminologie.
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5placa frontală a dintelui
Adriana Sandru
5flancul dintelui
ROMEO CUDRIC


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
flancul dintelui


Explanation:
este în dicţionarul german-român

ROMEO CUDRIC
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
placa frontală a dintelui


Explanation:
La pagina 5 (punctul 2) din documentul http://static.stihl.com/security_data_sheet/downloads/Ascuti... apare termenul tău.
Textul german în oglindă se regăseşte aici: https://m.stihl.de/media/global-german/Broschuere_Saegekette...
În text apare ca dinte frontal, dar aş traduce placa frontală a dintelui pentru a-l diferenţia de Zahndach (placa superioară sau vârful dintelui).
Cele 2 documente ar trebui să fie utile pentru terminologie.


Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Danke!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search