diese Gassen sind den Stadtsanierern suspekt

Romanian translation: străzile par suspecte celor de la serviciul urbanism (reabilitare)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:diese Gassen sind den Stadtsanierern suspekt
Romanian translation:străzile par suspecte celor de la serviciul urbanism (reabilitare)
Entered by: Anca Buzatu

23:18 Mar 10, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - History
German term or phrase: diese Gassen sind den Stadtsanierern suspekt
Aber wie bei den in Peking sind auch diese Gassen
den Stadtsanierern suspekt.

Nu prea înțelesc sensul aici. Le ocolesc? Nu doresc să le renoveze?

Mulțumesc
Anca Buzatu
Austria
străzile par suspecte responsabililor de la urbanism
Explanation:
autorităţilor locale, arhitecţilor oraşului

Stadtsanierer nu sunt cei de la salubritate, ci serviciul urbanism/reabilitare.

Îmi pare rău, dar din citatul tău nu reiasă în ce măsură sunt suspecte.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu
Germany
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1străzile par suspecte responsabililor de la urbanism
Susanna & Christian Popescu
4străzi suspecte serviciilor publice de salubritate
catalina savu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
străzi suspecte serviciilor publice de salubritate


Explanation:

"salubritate" înseamnă nu doar gunoieri, ci şi servicii de dezinfectie şi igienă
"Sanierung" nu doar remodelări şi renovări (Bauwesen), dar şi Bodensanierung (von Altlasten) oder Gewaessersanierung.

catalina savu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
străzile par suspecte responsabililor de la urbanism


Explanation:
autorităţilor locale, arhitecţilor oraşului

Stadtsanierer nu sunt cei de la salubritate, ci serviciul urbanism/reabilitare.

Îmi pare rău, dar din citatul tău nu reiasă în ce măsură sunt suspecte.

Susanna & Christian Popescu
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search