geht dem Kerl damit an den Kragen!

Romanian translation: a-i veni cuiva (tipului) de hac

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:geht dem Kerl damit an den Kragen!
Romanian translation:a-i veni cuiva (tipului) de hac
Entered by: Anca Buzatu

05:02 Mar 11, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - History
German term or phrase: geht dem Kerl damit an den Kragen!
Wenn Worte nicht mehr weiterhelfen, greift man auch
in der Pekingoper zum Schwert. Und geht dem Kerl damit an den Kragen!

Se pune în scenă o dispută între două femei pentru un bărbat.
La el este referirea, căci se pare că va fi atacat de una dintre ele. Nu găsesc nici-o exprimare mai plastică care să se potrivescă cu originalul.


Mulțumesc
Anca Buzatu
Austria
a-i veni cuiva (tipului) de hac
Explanation:
Aici poate mai degrabă a se repezi la beregata cuiva
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu
Germany
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4a-i veni cuiva (tipului) de hac
Susanna & Christian Popescu
3si cu asta ia masuri impotriva lui
Teri Lapsanszki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
a-i veni cuiva (tipului) de hac


Explanation:
Aici poate mai degrabă a se repezi la beregata cuiva

Susanna & Christian Popescu
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru: De acord! Să-i vină de hac! :-)) Totuşi să nu-i facă felul bietului chinez.
12 mins
  -> mulţumesc

agree  Manuel Paunescu
1 hr
  -> mulţumesc

agree  catalina savu
7 hrs

agree  Hans-Juergen Fauland
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
si cu asta ia masuri impotriva lui


Explanation:
jm. an den Kragen gehen = a lua masuri impotriva cuiva, dictionar german roman frazeologic de Alexandru Roman

Teri Lapsanszki
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search