Zentrale Finanz- und vergabestelle

Romanian translation: Biroul central de finantare si achizitii publice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zentrale Finanz- und vergabestelle
Romanian translation:Biroul central de finantare si achizitii publice
Entered by: Paraschiva Bloju

12:31 Aug 16, 2006
German to Romanian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop
German term or phrase: Zentrale Finanz- und vergabestelle
Ma puteti ajuta cu varianta in romana?

Multumesc!
Paraschiva Bloju
Romania
Biroul central de finantare si achizitii publice
Explanation:
Daca e un birou din cadrul UE nu putem vorbi acolo de "agentie nationala"si nici de "agentie", care are un sens bine definit in cadrul organizatiei UE

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2006-08-16 16:09:23 GMT)
--------------------------------------------------

in loc de biroul central: unitatea centrala, serviciul central, etc.
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Biroul central de finantare si achizitii publice
Jonathan Oprean
4Direcţia generală/Agenţia naţională de finanţe şi achiziţii publice
Susanna & Christian Popescu
3oficiul/serviciul central de finanţare şi atribuire
Dan Topor


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oficiul/serviciul central de finanţare şi atribuire


Explanation:
oficiul/serviciul central de finanţare şi atribuire (a comenzilor/a executiei in urma castigarii licitatiei)

Dan Topor
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Direcţia generală/Agenţia naţională de finanţe şi achiziţii publice


Explanation:
depinde despre ce ţară este vorba.
In link-ul de mai jos veţi găsi o referire la această direcţie din Min. Finanţelor de la Bucureşti. Uitându-mă în structura ministerului (al 2-lea link) am văzut că aceasta ar fi denumirea corespunzătoare.


    Reference: http://portal.wko.at/wk/dok_detail_file.wk?AngID=1&DocID=489...
    Reference: http://www.mfinante.ro/images/MFP_org.pdf
Susanna & Christian Popescu
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Biroul central de finantare si achizitii publice


Explanation:
Daca e un birou din cadrul UE nu putem vorbi acolo de "agentie nationala"si nici de "agentie", care are un sens bine definit in cadrul organizatiei UE

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2006-08-16 16:09:23 GMT)
--------------------------------------------------

in loc de biroul central: unitatea centrala, serviciul central, etc.

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search