Hub

Romanian translation: Nod aerian (punct de tranzit între zboruri)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hub
Romanian translation:Nod aerian (punct de tranzit între zboruri)
Entered by: Adriana Sandru

07:32 Jun 17, 2011
German to Romanian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop / Logistica
German term or phrase: Hub
Hub Leipzig/Halle

Am nevoie de traducerea termenului "hub". Pare a fi un loc de transbordare a frahtului aerian.

Va mulţumesc.

Anca
Anca Buzatu
Austria
Nod aerian (punct de tranzit între zboruri)
Explanation:
Eu aş traduce nod aerian.
Pe Internet am găsit şi varianta "nod aerian de marfă". http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2011-06-17 08:05:55 GMT)
--------------------------------------------------

Nod de transport aerian, vezi aici http://www.bilete-avion-ieftine.ro/a/Articole/Stiri/400/Carp...
"Aeronavele Fokker urmeaza sa fie utilizate atat pentru destinatii interne, cat si externe, cu operare atat din hub-ul (nod de transport aerian prin care pasagerilor li se ofera conexiuni de zbor pe toata reteaua de destinatii ale unui operator) de la Timisoara, cat si din Otopeni si alte puncte din tara. "
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Nod aerian (punct de tranzit între zboruri)
Adriana Sandru
3 -1loc de transbordare a frahtului
cameliaim


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
loc de transbordare a frahtului


Explanation:
Auf zwei Millionen Quadratmetern Brachland zwischen Leipzig und Halle entstand ein neues Tor zur Welt: Europas modernster Umschlagplatz für Luftfracht
http://www.dp-dhl.com/de/logistik_populaer/aus_den_unternehm...

cf. Sign, Umschlagplatz este Loc de transbordare (a frahtului) -av.

Baftă.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bernd Müller (X): In Sign nu-i prea bine sa ai incredere, fără verificări serioase!!! Aici iar nu-i prea bună traducerea (luată de la Theiss, probabil) - vezi definiţia termenului "Hub" la Wikipedia-DE! Nu e fals de-a dreptul- dar e prea inexact! E vorba ŞI de pasageri!!
3 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Nod aerian (punct de tranzit între zboruri)


Explanation:
Eu aş traduce nod aerian.
Pe Internet am găsit şi varianta "nod aerian de marfă". http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2011-06-17 08:05:55 GMT)
--------------------------------------------------

Nod de transport aerian, vezi aici http://www.bilete-avion-ieftine.ro/a/Articole/Stiri/400/Carp...
"Aeronavele Fokker urmeaza sa fie utilizate atat pentru destinatii interne, cat si externe, cu operare atat din hub-ul (nod de transport aerian prin care pasagerilor li se ofera conexiuni de zbor pe toata reteaua de destinatii ale unui operator) de la Timisoara, cat si din Otopeni si alte puncte din tara. "

Adriana Sandru
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mersi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helga Kugler: http://www.wordreference.com/roen/aerian
2 hrs
  -> Danke schön!

agree  Bernd Müller (X)
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Isabella G
10 hrs
  -> Köszi! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search