fraza

Romanian translation: vezi mai jos

12:33 Apr 18, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: fraza
Der Vermieter versichert insbesondere, daß hinsichtlich der Grundstücke keine Vormietrechte, Optionen, Grunddienstbarkeiten oder ähnliche Gestaltungs- oder Nutzungsrechte Dritter bestehen, die den Gebrauch des Mietgegenstandes beeinträchtigen könnten
Carmela Moldovan
Romania
Romanian translation:vezi mai jos
Explanation:
Locatorul ofera in special garantia ca, in privinta terenurilor, nu exista drepturi de preemptiune, o oferta unilaterala de vanzare, o servitute reala, sau alte drepturi asemanatoare constitutive sau de uz, care ar putea sa ingreuneze folosinta obiectului locatiunii.
Selected response from:

Doru Postelnicu LLM
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2vezi comentariu
cameliaim
4 +1vezi mai jos
Doru Postelnicu LLM


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vezi comentariu


Explanation:
"Persoana care ofera spre inchiriere asigura in mod expres ca, in ceea ce priveste parcelele de pamant, nu va ceda nici unei terte parti nici un drept de precontract de inchiriere, optiuni, subarendarea parcelei sau alte organizari ori drepturi de folosinta care pot prejudica uzul obiectului de inchiriat."

Dupa intelegerea mea (sunt ceva obosita), oricum definitiile le poti gasi mai jos. Bafta.




    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Grunddienstbarkeit
    Reference: http://www.deutsche-anwaltshotline.de/compiled/Vormietrecht....
cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *TRANSCRIPT
5 mins
  -> Multumesc mult

agree  printulady: Daraufhin schwebt Bruder Obscura herein, der vernichtende Schläge austeilt. Wir können ihm ausweichen, indem wir uns in die Kriechposition begeben.
20 hrs
  -> Multumesc mult

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vezi mai jos


Explanation:
Locatorul ofera in special garantia ca, in privinta terenurilor, nu exista drepturi de preemptiune, o oferta unilaterala de vanzare, o servitute reala, sau alte drepturi asemanatoare constitutive sau de uz, care ar putea sa ingreuneze folosinta obiectului locatiunii.

Doru Postelnicu LLM
Specializes in field
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Anghel: cu o mica obs. : "drepturi de folosinta" nu de "uz" - (cred ca ai vrut sa nu te repeti)
42 mins
  -> mersi




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search