Haushaltsbescheinigung

Romanian translation: Adeverință cu numărul de persoane anunțate că locuiesc în gospodăria proprie (la aceiași adresă)

16:04 Dec 10, 2017
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / ---
German term or phrase: Haushaltsbescheinigung
eliberat de catre Meldebehoerde
Ileana Moldovan
Romania
Romanian translation:Adeverință cu numărul de persoane anunțate că locuiesc în gospodăria proprie (la aceiași adresă)
Explanation:
Dieser Begriff existiert im Deutschen nicht.
Das Wort Haushaltsbescheinigung kann nicht durch ein gleichbedeutendes Wort ins Rumänische übersetzt werden.
____
Die Haushaltsbescheinigung betätigt amtlich, wer in Ihrem Haushalt wohnt. Da viele Sozialleistungen von der Zahl der Personen abhängen, mit denen Sie in einem Haushalt leben, ist die Bescheinigung enorm wichtig.
Quelle:
http://www.helpster.de/haushaltsbescheinigung-so-beantragen-...
_____
https://www.gutefrage.net/frage/was-ist-eine-haushaltsbesche...


--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2017-12-10 20:17:10 GMT)
--------------------------------------------------

Korrektur: Dieser Begriff existiert im *Rumänischen* nicht.
Selected response from:

Michael Christmann
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Adeverință cu numărul de persoane anunțate că locuiesc în gospodăria proprie (la aceiași adresă)
Michael Christmann
5Certificat de rezidenta
Teleka Lintini
Summary of reference entries provided
Haushaltsbestätigung
Anca Buzatu

Discussion entries: 5





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Certificat de rezidenta


Explanation:
Certificat care atesta inregistrarea rezidentei la o adresa de pe raza respectivei Meldebehoerde.

Teleka Lintini
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Adeverință cu numărul de persoane anunțate că locuiesc în gospodăria proprie (la aceiași adresă)


Explanation:
Dieser Begriff existiert im Deutschen nicht.
Das Wort Haushaltsbescheinigung kann nicht durch ein gleichbedeutendes Wort ins Rumänische übersetzt werden.
____
Die Haushaltsbescheinigung betätigt amtlich, wer in Ihrem Haushalt wohnt. Da viele Sozialleistungen von der Zahl der Personen abhängen, mit denen Sie in einem Haushalt leben, ist die Bescheinigung enorm wichtig.
Quelle:
http://www.helpster.de/haushaltsbescheinigung-so-beantragen-...
_____
https://www.gutefrage.net/frage/was-ist-eine-haushaltsbesche...


--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2017-12-10 20:17:10 GMT)
--------------------------------------------------

Korrektur: Dieser Begriff existiert im *Rumänischen* nicht.


Michael Christmann
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
1 hr
  -> Danke Frau Buzatu.

agree  Adela Schuller
21 hrs
  -> Danke Frau Schuller!




Reference comments


16 hrs
Reference: Haushaltsbestätigung

Reference information:
https://www.help.gv.at/Portal.Node/hlpd/public/content/99/Se...

Domnule Christmann, prin Haushalt se intelege in acest sens domiciliul/resedinta. Practic se verifica care sunt persoanele inregistrate la adresa in cauza si acestea sunt trecute pe o lista. Stiu despre ce este vorba pentru ca eu insumi a trebuit sa obtin un asemenea document.

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 77
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search