Insiderverzeichnisverordnung

Romanian translation: Regulament de listare a actiunilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Insiderverzeichnisverordnung
Romanian translation:Regulament de listare a actiunilor
Entered by: CSsys (X)

08:58 Feb 21, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
German term or phrase: Insiderverzeichnisverordnung
Die Insiderverzeichnisverordnung regelt u. a. die Verpflichtung der börsennotierten Unternehmen zur Veröffentlichung kursbeeinflussender Informationen sowie die mit Insiderwissen verbundenen persönlichen Verpflichtungen von Mitarbeitern solcher Unternehmen beim Umgang mit Informationen.
Carmela Moldovan
Romania
Regulament de listare a actiunilor
Explanation:
vezi:

Legea nr. 297/2004
privind piaţa de capital

Regulament de listare din 2002, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-02-21 09:27:56 GMT)
--------------------------------------------------

DISPUNEREA DE MÃSURI NR. 17/2005 art. 2, etc. este foarte explicit în această privinţă

2. Pentru toate categoriile de listare, în cursul unei zile de tranzacţionare preţul tranzacţiilor trebuie săse încadreze în intervalul delimitat de preţul de referinţă +/- 25 %.

etc.
Selected response from:

CSsys (X)
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ordonanta/regulamentul privind masurile de prevenire ale delictului de initiere
Heinz Lahni (X)
4Regulament de listare a actiunilor
CSsys (X)


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ordonanta/regulamentul privind masurile de prevenire ale delictului de initiere


Explanation:
suna ca dracu, dar cam asa trebuie redat, zic eu.
Insidergeschäft = delict de initiere
M-as bucura sa vina cineva cu un termen mai concis.

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
24 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Regulament de listare a actiunilor


Explanation:
vezi:

Legea nr. 297/2004
privind piaţa de capital

Regulament de listare din 2002, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-02-21 09:27:56 GMT)
--------------------------------------------------

DISPUNEREA DE MÃSURI NR. 17/2005 art. 2, etc. este foarte explicit în această privinţă

2. Pentru toate categoriile de listare, în cursul unei zile de tranzacţionare preţul tranzacţiilor trebuie săse încadreze în intervalul delimitat de preţul de referinţă +/- 25 %.

etc.

CSsys (X)
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search