Eingangsabgabe

Romanian translation: taxa vamala de import

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Eingangsabgabe
Romanian translation:taxa vamala de import
Entered by: Raluca Ion

22:35 Dec 6, 2002
German to Romanian translations [PRO]
Law: Taxation & Customs / customs
German term or phrase: Eingangsabgabe
E un fel de taxa vamala, deduc eu..si tot de aici rezulta si sora ei, Eingangsabgabenschuld... :)...pe de alta parte mai incolo imi apare Einfuhrzollschuld, care mie mi se pare ca e cam acelasi lucru. Nu? Österreicher... :)
Raluca Ion
United Kingdom
taxa vamala de import
Explanation:
apare asa in Codul Vamal:

Art.65 Taxele vamale de import se determina pe baza Tarifului vamal de import al Romaniei, care se aproba prin lege.

Eingangsabgabenschuld si Einfuhrzollschuld inseamna exact acelasi lucru (typisch...), adica datorie vamala:

Die Eingangsabgabenschuld entsteht mit
Annahme der Anmeldung und erlischt mit der Entrichtung an der Zollkasse.

La importul marfurilor, autoritatea vamala realizeaza procedura de vamuire si de incasare a datoriei vamale aferenta drepturilor de import, aplicand si masurile de politica comerciala.



Selected response from:

Cris Hirzoiu
Austria
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Taxa de intrare
ocezar
5taxa vamala de import
Cris Hirzoiu


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Taxa de intrare


Explanation:
Eingang= Intrare
Abgabe= taxă, predare.
Abgabe substantiv determinant în cadrul substantivului compus, deci discuţia este despre o Taxă care are anumite caracteristici(de intrare)în vamă.
Eingangsabgabenschuld= datorie la taxă de intrare neplătită.
Einfuhrzollschuld= datorie la taxa vamală de import.

ocezar
Romania

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
1 hr

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
taxa vamala de import


Explanation:
apare asa in Codul Vamal:

Art.65 Taxele vamale de import se determina pe baza Tarifului vamal de import al Romaniei, care se aproba prin lege.

Eingangsabgabenschuld si Einfuhrzollschuld inseamna exact acelasi lucru (typisch...), adica datorie vamala:

Die Eingangsabgabenschuld entsteht mit
Annahme der Anmeldung und erlischt mit der Entrichtung an der Zollkasse.

La importul marfurilor, autoritatea vamala realizeaza procedura de vamuire si de incasare a datoriei vamale aferenta drepturilor de import, aplicand si masurile de politica comerciala.





Cris Hirzoiu
Austria
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search