vulgärsoziologisch

Romanian translation: o vulgară clasificare sociologică a prozei...

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vulgärsoziologisch
Romanian translation:o vulgară clasificare sociologică a prozei...
Entered by: Desirea

10:56 Jul 21, 2012
German to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Linguistics
German term or phrase: vulgärsoziologisch
... die "vulgärsoziologische" Klassifizierung der Prosa in "Arbeiterromane" und "Bauernromane" ...
Desirea
o vulgară clasificare sociologică a prozei...
Explanation:
...
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1clasificare sociologică comună(obişnuită),
Tudor STRAISTARU
4 +1o vulgară clasificare sociologică a prozei...
Anca Buzatu
Summary of reference entries provided
Dic. de sociologie, ed. Univers enciclopedic 2003, seria "Oxford"
Bernd Müller (X)

Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
o vulgară clasificare sociologică a prozei...


Explanation:
...

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helga Kugler
2 hrs
  -> Mulţumesc

neutral  Bernd Müller (X): ?? Parcă de loc nu-mi sună bine!
4 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
clasificare sociologică comună(obişnuită),


Explanation:
Cunoscută de toată lumea, comună, obişnuită, curentă, populară


    Reference: http://dexonline.ro/definitie/vulgar
Tudor STRAISTARU
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc! Asa este, de cele mai multe ori am observat ca se traduce prin "obisnuit", dar cred ca aici merge mai mult spre ideea de "simplist", cum spune Bernd.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernd Müller (X): sau poate simplistă, primitivă ...
1 hr
  -> asta este ideea, o clasificare pe intelesul tuturor, populara avind in vedere referinta la romane populare, muncitoresti, fara un nivel de abstractizare ridicat.




Reference comments


1 day 18 hrs
Reference: Dic. de sociologie, ed. Univers enciclopedic 2003, seria "Oxford"

Reference information:
acvlo apare termenul de "sociologie populară", cu 4 variante/ tipuri de "sociologie populară",

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi18 ore (2012-07-23 05:25:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cu referiri la popularizare, etc.

Bernd Müller (X)
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search