Reißleine

Romanian translation: funie pentru oprire urgentă (de urgenţă)

09:14 Aug 9, 2013
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
German term or phrase: Reißleine
Das Förderband besteht im Wesentlichen aus:
...
Sicherheitseinrichtungen wie Reißleine, Drehzahlwächter, Schieflaufwächter
(http://de.wikipedia.org/wiki/Förderband)

Mulțumesc!
Monica Vlad
Romania
Romanian translation:funie pentru oprire urgentă (de urgenţă)
Explanation:
Funie utilizată la diverse utilaje mai lungi pentru acţionarea întrerupătorului de oprire urgentă.
Selected response from:

Dan Topor
Romania
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2funie pentru oprire urgentă (de urgenţă)
Dan Topor
4cordelina metalica inelara
lumierre


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
funie pentru oprire urgentă (de urgenţă)


Explanation:
Funie utilizată la diverse utilaje mai lungi pentru acţionarea întrerupătorului de oprire urgentă.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Rei%C3%9Fleine
Dan Topor
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Maria Arzt
31 mins

agree  Bernd Müller (X): Oare nu există un termen consacrat, mai scurt? Eventual: coardă, şnur?
3 hrs
  -> Ba da, Bernd: funie DE oprire urgentă... :)) ...nu cred că vom putea egala limba germană în materie de denumiri terminologice scurte!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cordelina metalica inelara


Explanation:
Este o sarma metalica infasurata in inel care se poate utiliza in sisteme auxiliare de siguranta.

lumierre
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc pentru sugestie


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bernd Müller (X): „cordelină metalică inelară“ Keine Ergebnisse für "cordelină metalică inelară"gefunden. Deci Google n-o ştie- iar de sunat sună tare curios! Care-i sursa??
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search