regional bedingte Preisschwankungen

Romanian translation: fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali/oscilaţii de preţ cauzate de situaţia pieţei locale/variaţii regionale de preţ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:regional bedingte Preisschwankungen
Romanian translation:fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali/oscilaţii de preţ cauzate de situaţia pieţei locale/variaţii regionale de preţ
Entered by: Anca Buzatu

07:05 May 26, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: regional bedingte Preisschwankungen
Oscilaţii/Variaţii de preţ condiţionate --m-am împotmolit aici.

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali
Explanation:
sau
fluctuaţii de preţ influenţate (cauzate, condiţionate, în funcţie) de factori regionali (locali)
Selected response from:

Ioan Biriescu
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2variaţii regionale de preţ
catalina savu
4 +1fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali
Ioan Biriescu
4 +1oscilatii de pret cauzate de situatia pietei locale
Popa Christian Eduard
4fluctuatii de pret conditionate regional
Ioana Isai


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
regional bedingte preisschwankungen
variaţii regionale de preţ


Explanation:

cred ca se poate reduce la formula propusa... asa iesi din blocaj

catalina savu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
10 mins

agree  Anca Nitu
15 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oscilatii de pret cauzate de situatia pietei locale


Explanation:
Nu este vorba de variatii regionale de pret ci de oscilatii de pret cauzate de piata locala

Popa Christian Eduard
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fluctuatii de pret conditionate regional


Explanation:
Desi parca nu imi suna 100% corect. Eventual vezi cum suna varianta aceasta in combinatie cu restul frazei, poate poti parafraza cumva...

Ioana Isai
Austria
Works in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc Ioana, însă tocmai "condiţionate regional" vroiam să evit:).


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali


Explanation:
sau
fluctuaţii de preţ influenţate (cauzate, condiţionate, în funcţie) de factori regionali (locali)

Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search