Mund-zu-Mund Propaganda

Romanian translation: promovare pe cale verbală

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mund-zu-Mund Propaganda
Romanian translation:promovare pe cale verbală
Entered by: Adriana Sandru

12:40 Feb 21, 2011
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / Marketing
German term or phrase: Mund-zu-Mund Propaganda
Sintagma apare într-un text mai pretenţios şi aş avea nevoie de un echivalent pe măsură.
Parcă nu aş opta pentru "publicitate din gură-n gură".
Caut ceva mai elaborat.
Mulţumesc anticipat pentru toate sugestiile.
Adriana Sandru
France
promovare pe cale verbala
Explanation:
Dupa multe cautari, am gasit aceasta solutie. Sper sa ajute.
Selected response from:

Robert Daraban
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3publicitate/promovare prin viu grai
Laurentiu Huda
3 +2promovare pe cale verbala
Robert Daraban
4Propagandă/publicitate verbală
Hans-Juergen Fauland


Discussion entries: 11





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
publicitate/promovare prin viu grai


Explanation:
o propunere......
vezi de exemplu http://www.newschannel.ro/stiri/publicitatea-prin-viu-grai-c...

Laurentiu Huda
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grecu Andrei: http://www.dex-online-ro.ro/cautari/grai.htm prin viu grai = oral
14 mins

agree  Susanna & Christian Popescu: ar merge, dar nici acesta nu acoperă 100% expresia germană, întrucât, asemenea marketingului viral, prin viu grai românii înţeleg şi răspândirea de către trendsetteri a informaţiilor despre un produs. Ori Mund-zu-Mund-P. = neapărat doar consumatori neutr
26 mins

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Propagandă/publicitate verbală


Explanation:
Cred că se foloseşte şi în acest context.

Example sentence(s):
  • Aceasta misiune va avea cu siguranta o propaganda verbala in Austria.

    Reference: http://www.virtualarad.net/news/2004/va_n150904_ro.htm
Hans-Juergen Fauland
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc frumos!

Asker: Termenul "publicitate verbală" este potrivit, deşi neutru faţă de termenul german, ceva mai complex. "Propagandă" e prea tare ca tonalitate şi puţin amprentat de nuanţe din zona politicului.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
promovare pe cale verbala


Explanation:
Dupa multe cautari, am gasit aceasta solutie. Sper sa ajute.

Example sentence(s):
  • Cea mai bună promovare este pe cale verbală, când lumea începe să vorbească despre tine şi când ai clienţi mulţumiţi care te recomandă.

    Reference: http://www.chip.ro/blog/cristina-costieanu/15723-prim-plan-a...
    Reference: http://alldayblogg.blogspot.com/2011_02_01_archive.html
Robert Daraban
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Robert!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
16 hrs

agree  Tradeuro Language Services
13 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search