Verkettungsanlagen

Romanian translation: Sisteme de interconectare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verkettungsanlagen
Romanian translation:Sisteme de interconectare
Entered by: Alina-Maria Zaharia

14:42 May 17, 2017
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Verkettungsanlagen
German term or phrase: Verkettungsanlagen
Care ar fi corespondentul în limba română pentru Verkettungsanlagen? In engleza s-ar traduce link facilities sau interlacing installations. Multumesc!
Alina-Maria Zaharia
Romania
Sisteme de interconectare
Explanation:
În domeniul indicat (inginerie mecanică) şi din căutările pe Internet, unde termenul apare preponderent în domeniul automatizării liniilor de ambalare şi producţie, aş sugera termenul de sistem de interconectare (fiind vorba de o interconectare electromecanică).
Câteva explicaţii am găsit aici: http://prozesstechnik.industrie.de/allgemein/high-speed-masc...
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sisteme de interconectare
Adriana Sandru
4echipament / instalație de înlănțuire
Ionn74


Discussion entries: 1





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
echipament / instalație de înlănțuire


Explanation:
Esyte termen f.f. rar folosit!

V.:
https://de.wikipedia.org/wiki/Verkettung

și:

Verkettungsanlagen (Verkettungsanlage, Verkettungsmaschinen) - 23 ...

http://www.industrystock.de/html/Verkettungsanlagen/product-...


Ionn74
Germany

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sisteme de interconectare


Explanation:
În domeniul indicat (inginerie mecanică) şi din căutările pe Internet, unde termenul apare preponderent în domeniul automatizării liniilor de ambalare şi producţie, aş sugera termenul de sistem de interconectare (fiind vorba de o interconectare electromecanică).
Câteva explicaţii am găsit aici: http://prozesstechnik.industrie.de/allgemein/high-speed-masc...

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 156
Grading comment
Multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search