Trägerstift

Romanian translation: stift; eventual stift-suport (dentar; nu exista in Google)

15:59 Sep 19, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
German term or phrase: Trägerstift
Multumesc
Dana Gheorghe
Romania
Romanian translation:stift; eventual stift-suport (dentar; nu exista in Google)
Explanation:
"suport pt. stift" nu este o traducere corecta: "Trägerstift" inseamna insusi stiftul avand functia de suport

Lex. stomatologic DE-RO, A. Ogodescu, traduce:
Träger = pilier (DEX, Wikipedia RO etc. nu-l cunosc , cu functia dentara)



Mai multe exemple:
ştift radicular armat cu fibra de sticla, 80,
ştifturi parapulpare - sisteme speciale de retentie;
Stift parapulpar Ti RON 18 sau 5 EUR ... 24
Obturatie compozit armata cu stifturi pulpare Dentatus [90RoN] ... Coroana metalo-ceramica pe suport de oxid de zirconiu [1080RoN] ...

ancorare se utilizează un dispozitiv radicular cimentat în canal (“ştift“)
coronare din material compozit, armate cu stifturi intraradiculare
reconstituire cu stift endocanalar,
Aplicarea de pivoti, stifturi prefabricate/element. 40,00 Lei ...
Selected response from:

Bernd Müller (X)
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stift; eventual stift-suport (dentar; nu exista in Google)
Bernd Müller (X)
3suport pentru ştift (dentar)
NMTech


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suport pentru ştift (dentar)


Explanation:
asa as formula in lipsa unui context

NMTech
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stift; eventual stift-suport (dentar; nu exista in Google)


Explanation:
"suport pt. stift" nu este o traducere corecta: "Trägerstift" inseamna insusi stiftul avand functia de suport

Lex. stomatologic DE-RO, A. Ogodescu, traduce:
Träger = pilier (DEX, Wikipedia RO etc. nu-l cunosc , cu functia dentara)



Mai multe exemple:
ştift radicular armat cu fibra de sticla, 80,
ştifturi parapulpare - sisteme speciale de retentie;
Stift parapulpar Ti RON 18 sau 5 EUR ... 24
Obturatie compozit armata cu stifturi pulpare Dentatus [90RoN] ... Coroana metalo-ceramica pe suport de oxid de zirconiu [1080RoN] ...

ancorare se utilizează un dispozitiv radicular cimentat în canal (“ştift“)
coronare din material compozit, armate cu stifturi intraradiculare
reconstituire cu stift endocanalar,
Aplicarea de pivoti, stifturi prefabricate/element. 40,00 Lei ...

Example sentence(s):
  • ştift radicular armat cu fibra de sticla, 80, etc.

    Reference: http://dentacon.ntp.ro/tarife.html
Bernd Müller (X)
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru: Genau! Sau pivot.
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search