Vaginalstumpf

Romanian translation: bont vaginal; apex vaginal

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vaginalstumpf
Romanian translation:bont vaginal; apex vaginal
Entered by: Helga Kugler

17:11 Sep 14, 2012
German to Romanian translations [PRO]
Medical (general) / raport medical
German term or phrase: Vaginalstumpf
raport medical
alessambra
Romania
bont vaginal
Explanation:
Infectiile în situsul bontului vaginal

Pentru diagnostic sunt necesare cel putin unul din următoarele criterii:
Criteriul 1: De la nivelul bontului vaginal după histerectomie se elimină o secretie purulentă.
Criteriul 2: La nivelul bontului vaginal după histerectomie apare un abces
Criteriul 3: Din secretiile de la nivelul bontului vaginal după histerectomie, cultura microbiologică este pozitivă.



Infectia bontului vaginal se încadrează în subgrupa infectiei de organ.



Selected response from:

Helga Kugler
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1apex vaginal
Adriana Sandru
3 +1bont vaginal
Helga Kugler
1 -1ciot vaginal
Bernd Müller (X)


Discussion entries: 9





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
ciot vaginal


Explanation:
Cautü într-o carte/ în internet/ de anatomie/ oncologie , etc., DE şi RO, şi / sau compară cu Wikipedia!

Bernd Müller (X)
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Adriana Sandru: Este o invenţie. Acest termen nu există nicăieri în cărţile de specialitate. Responsabilitatea de a introduce o astfel de gogomănie în glosare vă va aparţine.
6 hrs
  -> Aoleo, cine caută să introducă un termen în glosare, la care pune niv. de siguranţa la "1"?? Pentru cei care n-au mai citit de mult ce scrie acolo: "Nivelul dvs. de siguranţă (obligatoriu)": "1 = cel mai mic- doar o presupunere" E clar acum, domniţă?

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
apex vaginal


Explanation:
Presupunând că doreşti o traducere ştiinţifică, îţi sugerez termenul de "apex vaginal".
De aici http://tinyurl.com/8j8nsw3 poţi descărca un fişier pdf care conţine traducerea termenului tău în alte limbi romanice.

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helga Kugler
51 mins
  -> Vielen Dank!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bont vaginal


Explanation:
Infectiile în situsul bontului vaginal

Pentru diagnostic sunt necesare cel putin unul din următoarele criterii:
Criteriul 1: De la nivelul bontului vaginal după histerectomie se elimină o secretie purulentă.
Criteriul 2: La nivelul bontului vaginal după histerectomie apare un abces
Criteriul 3: Din secretiile de la nivelul bontului vaginal după histerectomie, cultura microbiologică este pozitivă.



Infectia bontului vaginal se încadrează în subgrupa infectiei de organ.





Example sentence(s):
  • Din secretiile de la nivelul bontului vaginal după histerectomie, cultura microbiologică este pozitivă.

    Reference: http://www.emedonline.ro/proceduri/view.article.php?c1/16/p6
    Reference: http://www.dsclex.ro/legislatie/2006/septembrie2006/mo2006_7...
Helga Kugler
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
24 mins
  -> Danke, Adriana!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search