Schallkopf

Romanian translation: cap de emisie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schallkopf
Romanian translation:cap de emisie
Entered by: Heinz Lahni (X)

09:23 Jul 14, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Medical: Instruments
German term or phrase: Schallkopf
Durch die Vielfalt der Schallkopfe findet das Sonoscop ein breites Anwendungspektrum.
eliam
cap de emisie
Explanation:
Eu am auzit si varianta propusa de Alpár-László, dar stiu ca si aceasta se utilizeaza.
Deci: "Prin multitudinea capetelor de emisie existente, aparatul Sonoscop... "
Selected response from:

Heinz Lahni (X)
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cap de emisie
Heinz Lahni (X)
3sonda (de ultrasunete)
Alpár-László Krecht


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sonda (de ultrasunete)


Explanation:
Presupunand ca este cu ultrasunete

Alpár-László Krecht
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cap de emisie


Explanation:
Eu am auzit si varianta propusa de Alpár-László, dar stiu ca si aceasta se utilizeaza.
Deci: "Prin multitudinea capetelor de emisie existente, aparatul Sonoscop... "

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: pe mine m-a surprins ca nu am gasit nici un "sonoscop" pe situri romanesti...
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search