Hansestadt

Romanian translation: oras hanseatic

10:24 Apr 21, 2005
German to Romanian translations [Non-PRO]
Other
German term or phrase: Hansestadt
e Hansestadt Hamburg, dar nu stiu cum se poate spune in romana
eliam
Romanian translation:oras hanseatic
Explanation:
Un acord comercial medieval intre mai multe orase, chemate hanseatice, denumirea venind tocmai din numele orasului Hamburg
Selected response from:

Jozsef Gal
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6oras hanseatic
Jozsef Gal
3 +1daca e alaturi de denumire, poti sa-l lasi afara
Elvira Stoianov


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
oras hanseatic


Explanation:
Un acord comercial medieval intre mai multe orase, chemate hanseatice, denumirea venind tocmai din numele orasului Hamburg

Jozsef Gal
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Heinz Lahni (X): corecta traducerea, mai putin însa explicatia: "Hansa" este un cuvant althochdeutsch pentru "grup", "trupa", chiar "gasca". Explicatii frumos sisemtatizate le gasesti la: http://de.wikipedia.org/wiki/Hanse
3 mins

agree  Paraschiva Bloju: si aici e definitia:http://www.ilexikon.com/Hansestadt.html, iar pe unul dintre ele il cunosc chiar f. bine :)
33 mins

agree  asco
1 hr

agree  Alpár-László Krecht: Asa este si in dict Ge-Ro economic
1 hr

agree  T. Czibulyás
2 hrs

agree  Bogdan Burghelea
4 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
daca e alaturi de denumire, poti sa-l lasi afara


Explanation:
uite aici discutii in engleza, in caz ca stii limba. Hansestadt Hamburg este doar denumirea completa a orasului si in functie de context poate fi lasat afara

http://www.proz.com/kudoz/748341?keyword=hansestadt

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: corect!
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search