sich damit in der Liste nach oben schummeln

Romanian translation: în acest fel să trişeze şi să avanseze în listă

09:19 Nov 1, 2011
German to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
German term or phrase: sich damit in der Liste nach oben schummeln
Vor einigen Monaten hat sich uSocial bereits mit dem Newsaggregator Digg angelegt. Auf Digg tragen Nutzer Artikel zusammen und bewerten sie. Die Artikel mit den meisten Stimmen landen ganz oben auf der Seite. Kunden, die eine bestimmte Geschichte prominent platziert sehen wollten, konnten bei uSocial für 700 Dollar 1000 dieser Votes kaufen und sich damit in der Liste nach oben schummeln.

Der Text ist bereits übersetzt, allerdings bin ich mit meiner Variante der Übersetzung nicht wirklich zufrieden.

Ich wäre dankbar für eure Vorschläge!
Helga Kugler
Germany
Romanian translation:în acest fel să trişeze şi să avanseze în listă
Explanation:
Ar fi o variantă.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2în acest fel să trişeze şi să avanseze în listă
Bogdan Burghelea
5.. puteau să se plaseze pe un loc mai sus/ mai avantajos în listă prin acest şiretlic; puteau să îna
Bernd Müller (X)
3sa se strecoare/furiseze in mod necinsitit mai sus in lista
Dr Fest


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
.. puteau să se plaseze pe un loc mai sus/ mai avantajos în listă prin acest şiretlic; puteau să îna


Explanation:
.. puteau să se plaseze pe un loc mai sus/ mai avantajos în listă prin acest şiretlic; puteau să înainteze ...

cu siguranţă se mai găsesc şi alte variante de traducere!

Bernd Müller (X)
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Danke, Bernd. Auch eine gute Idee....ich hatte "şiretlic" nicht in Betracht gezogen.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
în acest fel să trişeze şi să avanseze în listă


Explanation:
Ar fi o variantă.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
Notes to answerer
Asker: Danke, Bogdan für die Bestätigung. Meine Variante ist ähnlich, diese klingt jedoch besser !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Claudia Popa: Si mie imi place, alta varianta ar fi "sa se strecoare" sau "sa se fofileze", ultimul e mai putin literar, dar asta depinde de optiunea personala si de cititorii viitori ai textului.
3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days

1788 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sa se strecoare/furiseze in mod necinsitit mai sus in lista


Explanation:
o varianta

Dr Fest
Barbados
Specializes in field




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search