Familienkasse

Romanian translation: ficiul Alocaţii pentru copii, din cadrul Agenţiei Federale pentru Muncă

12:07 Sep 27, 2013
German to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Familienkasse
German term or phrase: Familienkasse
Cum ati traduce in RO termenul Familienkasse? Am un set de documente referitoare la alocatie si la indemnizatia pe care o primesc familiile care se muta in GE.

Multumesc,
Teodora Dargau
Romania
Romanian translation:ficiul Alocaţii pentru copii, din cadrul Agenţiei Federale pentru Muncă
Explanation:
Aceasta este cea mai probabilă semnificaţie şi traducere, aici.

Dar- v. Wikipedia- "Familienkasse" mai are şi alte semnificaţii, în cadrul fiscului; deci, eventual va trebui mai mult context.

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2013-09-27 16:20:25 GMT)
--------------------------------------------------

Oficiul, desigur!
Selected response from:

Bernd Müller (X)
Germany
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ficiul Alocaţii pentru copii, din cadrul Agenţiei Federale pentru Muncă
Bernd Müller (X)
3Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului - Serviciul alocații si indemnizații
Claudia Coja


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului - Serviciul alocații si indemnizații


Explanation:
http://www.ps4.ro/consiliul-local/institutii-subordonate/art...
http://www.protectiacopilului6.ro/directia-protectie-sociala...
Evident ca nu este vorba de o traducere a cuvantului, ci doar de institutia similara din Romania.

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ficiul Alocaţii pentru copii, din cadrul Agenţiei Federale pentru Muncă


Explanation:
Aceasta este cea mai probabilă semnificaţie şi traducere, aici.

Dar- v. Wikipedia- "Familienkasse" mai are şi alte semnificaţii, în cadrul fiscului; deci, eventual va trebui mai mult context.

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2013-09-27 16:20:25 GMT)
--------------------------------------------------

Oficiul, desigur!

Bernd Müller (X)
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Danke!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search