Spurstange

Serbian translation: šipka spone (upravljača)- procitati objasnjenje

11:11 Nov 30, 2006
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Spurstange
Moze mala pomoc?

recenica glasi: "die Lagerbuchsen der Spurstangen sind sehr stabil ...". Nasla sam u jednom recniku da su "Lagerbüchsen" - posteljice lezajeva, ali sta su Spurstangen?

Hvala!
Zorana Gavrilovic
Serbian translation:šipka spone (upravljača)- procitati objasnjenje
Explanation:
baš sam mislio da moram to da kupim kada sam menjao krajeve spona prošle godine na mom autu ali srećom nije trebalo. tada sam provalio da postoje i šipke spone a spona je ceo sklop, dakle goran je u pravu ali je ovo preciznije, šipka spone se produžava/skraćuje kada se radi centriranje trapa, jedan deo šipke ulazi u kraj spone a drugi deo u onaj srednji deo spone, kako li se to zove. šipka spone je jedna šipka sa navojima sa obe strane. Znači spona je ceo sklop pogledati link
Selected response from:

Srdjan Miladinovic
Grading comment
Hvala kolega!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1šipka spone (upravljača)- procitati objasnjenje
Srdjan Miladinovic
5spona
Goran Tasic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
spona


Explanation:
spona, poprecna poluga upravljaca

Tehnicki recnik

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 147

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
šipka spone (upravljača)- procitati objasnjenje


Explanation:
baš sam mislio da moram to da kupim kada sam menjao krajeve spona prošle godine na mom autu ali srećom nije trebalo. tada sam provalio da postoje i šipke spone a spona je ceo sklop, dakle goran je u pravu ali je ovo preciznije, šipka spone se produžava/skraćuje kada se radi centriranje trapa, jedan deo šipke ulazi u kraj spone a drugi deo u onaj srednji deo spone, kako li se to zove. šipka spone je jedna šipka sa navojima sa obe strane. Znači spona je ceo sklop pogledati link


    Reference: http://www.autoteile2.de/images_popup.php?artnr=916710&einsp...
Srdjan Miladinovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala kolega!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
3 days 50 mins
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search