Querlenker

Serbian translation: poprečno rame (upravljača)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Querlenker
Serbian translation:poprečno rame (upravljača)
Entered by: Denis Mihajlovic

23:11 Sep 7, 2011
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Querlenker
http://de.wikipedia.org/wiki/Querlenker
Denis Mihajlovic
Germany
poprečno rame (upravljača)
Explanation:
ili poprečna raklja (upravljača)

Ref.: Tehn. reč. nem.-srp. - Zarić
Selected response from:

Aleksandar Ristić
Switzerland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2poprečno rame (upravljača)
Aleksandar Ristić
4Poprečna spona
Sieglinde24


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Poprečna spona


Explanation:
Prevod naveden u zalepljenom linku, u okviru čije adrese ima QUERLENKER. Sa Volkswagenovog sajta. Našla još mnogo pogodaka.

Prethodno je još nekog mučio ovaj termin
http://www.proz.com/kudoz/german_to_serbian/automotive_cars_...
i po onome što mogu da vidim pitanje nakon 5 god nije zatvoreno.
Poprečno rame se javlja na hrvatskim sajtovima o automobilima, poprečna obrta poluga u mašinstvu, ali u tekstovima sa automobilima nikako,i pored toga što za potkrepljenje ima tehnički rečnik

Example sentence(s):
  • Daljnje vrste konstrukcije su osovina sa uzdužno dvostrukom poprečnom sponom (LDQ-osovina) i stražnja osovina sa trapeznim sponama.

    Reference: http://www.volkswagen.com.hr/sve_o_vw_u/inovacija/leksikon_t...
Sieglinde24
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
poprečno rame (upravljača)


Explanation:
ili poprečna raklja (upravljača)

Ref.: Tehn. reč. nem.-srp. - Zarić

Aleksandar Ristić
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radic Vojislav
8 mins

agree  Saša Jovanović
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search